torstai 14. huhtikuuta 2016

Nou Probleem Kesää odotellessa

IMG_3902IMG_3901IMG_3899

Moikka!

Mä en tiedä mitä mun pitäisi kirjoittaa.

Pitäisikö mun kertoa ihan huipusta roolikuvauspäivästä, jolloinka tanssijoiden vaatevaraston ovet aukaistiin meille tuleville toimittajille. Mitä hullumpia ideoita kuka esittää mitä ja kuinka haaveeni kävivät toteen, kun keijukaisena liihottelin koulun parkkipaikan viereiseen metsään keikistelemään rekvisiitan kera.

Pitäiskö mun todeta, että hyvää kuuluu, mutta harmittaa kieltämättä, kun nopeimmat olivat ehtineet viedä pilkkahintaiset Kastehelmi tuikkukipot  Valkean avajaisissa. Toki hyvä olisi varmaan mainita, että uudet Kivi kipposet koristavat nyt olohuoneen seinähyllyä.

Entä olisiko hyvä jaaritella, että oon ihan fiiliksissäni, kun viimeisiä kursseja viedään, kevät on täällä, ulkomaanmatka lähestyy ja saa kesän tehdä oman alan hommia. Jännittää, mutta samalla en malta odottaa.

Niin.. Mitähän tähän tosiaan osaisi kirjoittaa. Kesää odotellessa.

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1SD8F3f

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti