perjantai 22. huhtikuuta 2016

TÄYDELLISEN EPÄTÄYDELLINEN

DSC00315
Bongasin Iidan blogista kivan postausidean, jossa esiteltiin itsensä hyviä ja huonoja puolia. Mun mielestä tämä postausidea oli ihan mahtava, joten haluun toteuttaa itsekin samanlaisen. Toki mä hyväksyn itseni sellaisena kun oon, mutta aina on niitä juttuja josta ei niinkään tykkää. Meiltä jokaiselta löytyy varmasti niitä. Onneksi itsestään löytää tosi paljon myös niitä hyviä juttuja, jotka pitää oman kuvan itsestään positiivisena. Kertokaa ihmeessä kommenttiboksiin teidän hyviä ja huonoja juttuja!
DSC00318
Kasvot

Kulmakarvat. Niin siis mitkä? Mun kulmavideosta näkyi hyvin selkeesti että miten kamalat ja olemattomat nämä kulmat on. Onneks on kuitenkin olemassa Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow Pomade.

Hampaat. Valkoiset ne kyllä on, mutta mulla on ns. vino hymy. Siis sellanen samanlainen kuin Cruisen Tompalla. Oon kyllä tottunut elämään sen kanssa, mutta välillä tulee aikoja kun se häiritsee.

Kasvojen muoto. Mulla on aika neliönmalliset kasvot, mutta onneks korostuksella ja varjostuksella saa edes vähän "apua".


+ Silmät. Tykkään mun silmistä kun ne on aika isot. Ruskea väri myös miellyttää, vaikka vaihdankin välillä väriä piilareilla. ;-)

+ Hymykuopat. Mulla on vähän sellanen on-off suhde niiden kanssa. Joskus tykkään ja joskus mua ärsyttää nuo kolot poskissa. Tällä hetkellä tykkään kovin!

+ Hiukset. Tykkään mun hiuksien pituudesta sekä luonnonkiharista. Joskus nuorempana suoristin aina hiuksia koska oli super cool olla luonnottoman näköinen piikkisuora tukka.
DSC00326
Keho

- Lantio. Missä olet? Mulla on edestä päin katsottuna todella pieni lantio ja oon tajunnut tän vasta hetki sitten. Asia häiritsee mua ihan hirveesti. Oon siis edestä päin katsottuna ihan suora, nyyyyyh.

- Alavatsa. Iidalla oli blogissaan tämä sama, eli en oo ainoa! Mulla siis kertyy kaikki ylimääräinen tohon alavatsan seudulle. Tosi ärsyttävää.

- Pitkät sormet. Muistan vieläkin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten joku sanoi mulle asiasta ja siitä lähtien oon alkanut kiinnittämään siihen huomiota. Näyttää tosi luisilta.


+ Olkapäät. En tiedä miksi tykkään mun olkapäistä. Oon saanut niihin treenattua vähän lihasta. joten näyttää mun silmiin kivalta.

+ Pylly ja reidet. Molemmista löytyy mukavasti lihasta. Saan paljon kehuja kavereilta mun pyllystä. Siitä on jotenkin oppinut itse myös tykkäämään siitä, ootte ihania.

+ Käsivarret. Ne on mukavan kiinteät eikä ne hölsky tuulen mukana.


from about my life http://ift.tt/1U8oHHK
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti