keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Miss Joy HAIR REVIEW

Moikka muruset! ♥ Laiska mutta viimeinkin melkein flunssan selättänyt bloggaaja täällä hoi! En sitten millään ole  jaksanut tulla tuijottelemaan tietokoneen ruutua kun se pahainen flunssa iski sitten ihan kunnolla. No, onneksi nyt on jo pahimmasta tukkoisuudesta selvitty ja koitan parannella itteni nyt lopullisesti kuntoon. Mitäs teille muuten kuuluu sinne ruudun toiselle puolelle? :) 

Mutta hei, nyt itse postauksen aiheeseen. Mulla on niin tavattoman pitkään ollut mielessä tehdä teille postausta mun iänikuisesta hiusprojektista :D Kuten ootte varmaan huomanneet, niin hiusten malli ja väri muuttuvat mulla aika usein. Ei välttämättä kovin radikaalisti mutta jotain pientä uutta aina keksin niille! Pläräsin vuoden 2015 kuvat läpi, ja jo niistä sain koottua useamman kuvan teille mun hiusten " eri vaiheista" :D Joten eiköhän mennä kurkistamaan minkälaisia muutoksia on tapahtunut vuoden varrella! 
hiukset1

Viime keväänä maaliskuussa mun hiukset oli tumman ruskeat. Sillon koko päästä löytyi vain yhtä väriä, mikä on aika yllätys! Tumman ruskea väri on ehkä sellainen jonka tunnen eniten mun omaksi.

hiukset4

Kesällä halusin taas hiuksiini raikkautta ja kävin laittamassa vaaleita raitoja haalistuneen ruskean sekaan. Yleisilme oli aika vaalea varsinkin kun kesäaurinko vielä vaalensi niitä. Ihan kivaa piristystä! 

hiukset5

Loppu kesästä vaalea sai jo jäädä, ja palasin takas tummaan tukkaan eli ruskeata kehiin! Tällöin laitoin myös latvaan kuparin punaista piristämään ja tästä tukasta oikeastaan tykkäsin tosi paljon! Tällöin mun tyvi oli lähes mustan värinen :D

hiukset3

Syksyllä hiuksissa vallitsi taas tumma sävy. Tyvi oli edelleen tumma, lähes musta mutta latvat olivat "haalistuneet" vaalean ruskeaan sävyyn. 

hiukset7

Hieman ennen joulua suunnittelin itselleni cherry bombre värisiä hiuksia eli punaisia raitoja tummien hiusten sekaan. Alussa punaiset raidat vähän hukkuivat tumman sekaan mutta käytin viininpunaisenviolettia sävytettä jolloin mun hiukset oli todella punaiset latvasta ( kuva! ). Tykkäsin tästä lookista ihan hirmuisesti mutta olihan tuo kyllä aika näyttävä ja erilainen :D

hiukset6

Näistä ajoista päästäänkin sitten nykypäivään eli tähän kevääseen :D Hiukset saivat aika paljon lyhyemmän ilmeen ja latvat saivat hieman vaalennusta :) Tähän lyhyempään pituuteen oon tottunut ihan täysin ja tykkään näistä ihan hirmuisesti! Latvoihin kävin hakemassa vielä vähän vaalennusta joten nyt on kevät ja kesä tukka ready!

Huomaatte nyt varmaan, että oon hiusten suhteen aika muutoshaluinen! :D Jotenkin uus tukka piristää aina ilmettä niin paljon, että on valmis kokeilemaan uutta ja erilaista. Mietin myös, että ehkä osasyy siihen, että väri ja malli muuttuu niin usein, on se, että en oo löytänyt sitä juuri omanlaista hiustyyliä vielä. Mulla hiusten väri myös muuttuu aina vähän vuodenajankin mukaan, keväällä aina vaaleampaa ja syksylle taas tummaa :) Tulipas tekstiä tähän postaukseen, mutta toivottavasti jaksoitte osan edes lukea, hah :D Mutta nyt ihanaa loppuviikkoa sinne! ♥

Mitenkäs teidän hiusmuutoksenne ? Kertokaahan mikä hiustyyli näistä olisi teidän mielestänne eniten mua!
PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1SjTdtM
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti