maanantai 25. huhtikuuta 2016

Miss Joy MAKEANHIMO

Helouuhelouu! Mulla heräs ajatus omasta makean himosta luettuani ihmisten karkkilakoista tai herkkujen syömättömyydestä. Oon kokeillut karkkilakkoa, mutta se ei vaan toimi mulla. Varsinkin se, että kiellän ihan totaalisesti kaiken sokerin itseltäni. Nautin niin paljon makeasta että multa ei karkkeja ( varsinkaan irtareita ) voisi viedä ikinä! :D Muu herkuttelu mulla on kyllä aika minimissä. Sipsit, leivonnaiset yms. eivät herätä sitä herkkuhimoa samalla tavalla kuin esimerkiksi sokeri. Se pirun paholainen.

Ehkä hieman oon saanut vieroitusta karkeista, kun kotona toinen osapuoli huomauttaa aina sokerin ja herkkujen mättämisen huonoista puolista. Joskus toisaalta tekee ihan mieli uhallaan vetäistä levyllinen suklaata tai napostella viimosetkin yhteiset irtarit suuhun.
Meillä kun nykyään syynätään rahkatkin, että niissä ei vain olisi sokeria liikaa. Limppareista oon saanut nauttia ihan yksinään, koska hei, nekin sisältää sokeria vaikka limuista oonkin valkannut nykyään Pepsi Maxin. Toisaalta ihannoin ihmisiä, joilla ei tee mieli karkkia tai niistä on helppo pysyä erossa. Mutta joskus taas huvitteena luen karkkilakko ihmisisten karkkilakoista ja siitä kuinka on pysynyt niistä erosta ja kuinka voi palkita itsensä karkkien syömättämyydestä, hahah :D

karkki

Eihän sokeri mitään terveellistä ole, niin kropalle kuin hampaillekkaan. Mutta sen ylisyynäys jollain tavalla ottaa päähän :D Mun mielestä ei ole mitään pahaa jos viikonloppuna tulee vähän herkuteltua sokerinameilla. Ei se heti tarkoita että elämä on pilalla ja ruokatottumukset ihan retuperällä. Ihminenhän on luotu nauttimaan sokerista, siksi siihen varmaan onkin niin kova himo :D

Oon mä kyllä kokeillut karkkilakkoa, mutta voitte varmaan arvata että se ei mennyt ihan putkeen :D Suklaa, irtokarkit, patukat....nam. Voisin kyllä pienen herkuttelulakon luvata. Nimittäin tästä lähtien lupaan, että karkkipäivää ( päiviä ) vietetään vain viikonloppuna. Eli sokeriherkuttelua vain lauantaisin, jess!

karkki1

Minkäslaisia karkkihirmuja siellä ruudun toisella puolella on? :D
Ja hei kertokaahan teidän omia kokemuksia karkki/herkkulakoista ja miten ne on onnistunut ? :)

PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/21c0xx7
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti