maanantai 25. huhtikuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla CELEBRATION

Kuten aiemmin jo totesin, vietettiin viikonloppuna äitini 50-vuotisjuhlia. Meillä oli kyllä perjantain ja lauantaiaamun aikamoinen härdelli päällä, ja järjesteltävää ja muistettavaa riitti. Lauantaina äiti kävi kampaajalla, jonka jälkeen tein vielä hänelle juhlameikin. Oma nassu kuntoon, ja vieraita vastaanottamaan!

Vieraat saapuivat porrastetusti kahdessa erässä tilanpuutteen vuoksi, ja niinpä meillä olikin vieraita puolesta päivästä myöhälle iltaan asti, kunnes lähdettiin hetkeksi keskustassa pyörähtämään. Juhlat sujuivat kaikkiaan oikein hyvin, herkkuja riitti ja vieraat vaikuttivat viihtyvän oikein hyvin. Mulla tosin meinasi olla päivällä hieman huono olo ja päänsärkyä, mutta lääke onneksi vaikutti nopeasti enkä sen enempää sairastunut. Poikaystävän kanssa tungettiin mulle kesken juhlien silmätippojakin, hehe :-D Mulla on nimittäin jonkinlainen silmätulehdus, tai sitten oon vaan allergisoitumassa ripsipidennyksille, yääh!

 Äiti oli upeassa mekossaan aivan tyrmäävän kaunis, ja saikin valtavasti ihailevia kommentteja  

 Meinasin jättää asustani nopeasti napsaistut räpsyt kokonaan julkaisematta, koska ankean harmaa piha, metsikkö ja mansikkapelto ei ole sitä kauneinta katsottavaa.. Muut kuvat räpsittiin aiemmin ihanassa auringonpaisteessa, mutta asuräpsyt venyi myöhemmälle, ja sekös harmittaa. Ei sillä, kuvat ei kyllä muutenkaan mun osalta onnistuneet yhtään. Tässä pari kuvaa nyt kuitenkin olisi, ja päällähän mulla oli siis ihana Vilan mekko ja jalassa Zaran korkkarit. 

 Ja koska muihin kivoihin kuviin en saanut lupia julkaisuun, sillä aina joku ei halunnut naamaansa tänne, niin laitan tähän nämä ainoat joihin luvat sain ;)

Millaisia juhlia teillä on luvassa tulevalle kesälle? :)

Ps. Vastailen teidän aiempiin kommentteihin ihan pian, toivottavasti jo huomenna!!


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1NuskGw
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti