keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Tea Marika menneisyyden ihmissuhteet

Sup? En olekaan vähään aikaan kirjoittanut blogiin mitään. Suurin syy on tihentynyt videotahti. Oon kuvannut paljon my day -videoita youtube-kanavalleni. Mikäli et ole yhteenkään vidiini törmännyt, klikkaa ihmessä edellä mainittua linkkiä. En koe tarpeelliseksi kuvailla päivän tapahtumia useaan sosiaalisen median alustaan, joten pidin viime viikon kuulumiset siellä.

Mitä mulle muuten kuuluu? Hyväähän mulle, kai. Käväisin alkuviikosta Tampereella Sallaa ja Pinjaa katsomassa, ja tänään tapasin kahvien merkeissä Riinan. Oli ihan supermahtavaa tavata yläasteen bestis monen vuoden jälkeen. En tiedä, mihin meidän yhteydenpito kaatui, mutta oon todella iloinen, että hän otti muhun yhteyttä. Meillä on kuitenkin niin hienoja yhteisiä muistoja, ja pakko munkin on myöntää, että oon miettinyt hänen kuulumisia useasti. Mulla on pari muutakin tällaista kaveria, mutta luokittelen heidät siihen kategoriaan, mihin en enää kajoa. Jotkin asiat ja ihmissuhteet on parasta jättää taakse. Vaikka sitten kaikkien parhaaksi.

Pink Pink Pink

Postauksen kuvat on pienoisia troubäkkejä, kuten varmasti aktiivisimmat lukijat tietävät. Mulla on nykyään musta tukka, josta lisään tänne myöhemmin kuvia, don't worry. Halusin vain jakaa muutaman vanhemman pinkkipääkuvan!
Kuten mulle on tavanomaista, annan blogiin mielelläni sneak peekeja tulevista postauksista ja videoista. Tällä kertaa te, lukijani, kuulette seuraavan videoni aiheen etukäteen. Esittelen siinä kaikki löytämäni Tampereen kirpparituotteet PLUS Espoostakin löytyneen mahtavan ylläriostoksen. Olen niiiiin innoissani, että voin esitellä kaiken haalimani. Kuulen nimittäin mielelläni mun seuraajakunnan mielipiteitä ja toiveita. ;-)

Pink Pink

from TEA MARIKA http://ift.tt/1XJlmhi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti