perjantai 29. huhtikuuta 2016

Tea Marika illanviettoa keskiviikkona

Tämän viikon keskiviikkona, eli ihan muutama päivä taaksepäin Iina kutsui mut ja pari ystäväänsä luokseen viettämään iltaa. Pelattiin korttia, erästä salaisuuspeliä (on muuten ihan hyvä juomapeli) ja pidettiin muuten vain hauskaa. Kaikilla meni ehkä aavistus suunniteltua kovempaa, mutta meillä oli silti hauskaa. Ilmoitin kavereille haluavani joskus kokeilla to shotgun a beer, mitä sitten onkaan suomeksi, ja he innostivat mut siihen samalta seisomalta. Lopputulos oli sotkuinen, mutta jäi onneksi kylppäriin. :D Sain Project X:stä inspiraation, haha.

IinaIinaIina

Kuvattiin ulkona hieman ja yllätyin Iidan kuvaustaidoista! Iida on siis eri henkilö kuin Iina, ihan selvennykseksi. Häntä en saanut kuviin. Me pyörähdettiin kaupassa ja suunniteltiin vappua. Sitähän juhlistetaan tänään, koska on aatto, ja yritän parhaani mukaan taltioida mun juhlameiningistä materiaalia. En kuitenkaan uskalla luvata vielä mitään, sillä en tiedä auringon aikatauluista tmv.

IinaIinaIinaIinaIina

Ja kyllä. Mikäli asia tulee jollekin yllätyksenä: minä olen tervakeuhko. En ole ylpeä asiasta, enkä nikotiiniriippuvainen. En vaan osaa selittää tottumuksiani ja tapojani muille ihmisille, eikä mun tarvitsekaan. Olen 19-vuotias ja laki tämän typeryyden sallii, joten oh well. Älkää ottako mallia. Valokuvista vaan tuli mun silmään niin makeita, että päätin julkaista ne tänne blogiinkin. Eihän tämä ole eka kerta kun jossain päin nettiä musta näkyy viihdekuvia, ja näin pari päivää jälkikäteen on hyvä fiilistellä vielä halua jakaa tiettyjä juttuja. Tenzba nyt päätti suoda tämän ilon tai surun teille, olkaa hyvät.

Oli muuten eka kerta, kun joku ihan kameralla kuvaa minua syöpäkääryle huulessa. Sori mummi.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1QGuqxX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti