sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Nou Probleem Meidän viikonloppu

aaawyhteiskuva
Hellou! Toivottavasti teilläkin on ollut mukava ja rentouttava viikonloppu, ajattelin näin tähän sunnuntai-iltaan jakaa pieniä palasia, että mitä meidän näihin pariin päivään on oikein sisältynyt! Vähän tällaista arkihömppää tähän väliin, oikeastihan mulla olisi kasa koulutehtäviä, jotka olisi hyvä tehdä pois alta ennen kuin ne kasaantuu kaikki niskaan.. Mutta mennään itse asiaan!

   Meillähän tuli nyt viikonloppuna kokonaiset kolme vuotta yhteistä taivalta täyteen ja sen kunniaksi käytiin syömässä ulkosalla. Melkoista luksusta, kun yleensäkään ei eksytä minnekään mäkkäriä/heseä/pitseriaa kummempaan paikkaan, mutta kyllä sitä nyt näin kerran vuodessa raskii pulittaa vähän enemmän, että saa nassun täydeltä ruokaa! Tosin ei me minnekään viiden tähden ravintolaan sentään eksytty..!

   Mulla oli hieno visio kuinka otetaan yhteiskuva meren rannalla auringonlaskun aikaan, mutta.. Ensinnäkin unohdin jalustan kotia, jotenka piti improta sen verta, että auto piti saada parkkeerattua jotenkin järkevästi, jotta saataisiin kamera viriteltyä sen päälle. Ja, koska me ollaan ihan kujalla kaikista kivoista kuvauspaikoista, että missä niitä ylipäätänsä on, niin päädyttiin kääntymispaikalle ottamaan söpöt yhteiskuvat. Ajatellaan positiivisesti, taustalla on jokseenkin nätti ruskaväritys!
vsbodymist
   Mä kävin Tukholmassa ja laivalla useampaankin otteeseen elokuun puolella, enkä ostanut Victoria's Secretin hajuvesiä sun muita, koska ajattelin, ettei mulla kuitenkaan tule käytettyä. Mutta Niko osti mulle yllätykseksi tällaisen vuosipäivänä, enkä kyllä valita! Harmi vain, kun marketista ostaessa ei saa sitä hienoa paperikassia, mutta onhan toi pullo itsessäänkin jo söpö tapaus. Oon mä tätä suihkautellut nyt aina lähtiessä johonki ja tuoksu on kyllä omaan nokkaani varsin miellyttävä! Ehkä mulle riittää tämä ainokainen, ettei kohta hyllyt pursoa sateenkaareen väreissä eri tuoksuisia purnukoita..
mustikkapiirakkaaaa
   Viikonlopun aikana innostuin myös leipomaan pitkästä aikaa! Niko aina valittaa, kun en oo koskaan tehnyt mustikkapiirakkaa, niin nyt sellainen lähti toteutukseen. Kyllähän tuo sai kehuja, omasta mielestäni ihan parasta vaniljakastikkeen kera, namnam! Pitäisi varmaan toistekin tehdä, mutta pakkasen mustikkatilanne näyttää nyt melko ankealta.. Yllättävän paljon veti marjaa sisäänsä tuo piirakka, pitää taas kotopuolessa käydessä hamstrata lisää mukaan.
laiskamuruu
   Ja Muru nyt on ihastuttanut meitä pelkällä läsnäolollaan vai miten se nyt menikään. Mulla olisi itse asiassa editointivaiheessa tähän kattiimme liittyvä video, pitäisi se saada pois alta ennen kuin pääsen käsiksi teidän kysymyksiin, kiitoksia niistä! Tosiaan tällainen viikonloppu pääpiirteissään, parit leffat katottiin myös ja lauantai-illan parasta antia teeveestä oli X Factor kiistatta! Mutta ei kait mulla muuta, kouluhommat kutsuu taas, nähdään seuraavassa postauksessa! :)



from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1KYpMgu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti