perjantai 25. syyskuuta 2015

Closer To The Edge RAKKAUSTAKISSA

Oho, onpas jäänyt tämä blogin päivittely tosi vähäiseksi tässä kuussa. Musta on viime aikoina tuntunut, että koulu vie musta viimeisimmätkin voimat - ja asiaa ei yhtään helpota tämänhetkinen koeviikkokaan. Mulla on motivaatio lukemista kohtaan jossain ihan muualla kuin sen pitäisi, mikä on tosiaan aika huono juttu. Mun itse asiassa pitäisi tälläkin hetkellä olla kertailemassa tuleviin kokeisiin, mutta bloggaaminen tuntuu hieman enemmän kiinnostavammalta. Priorisointi ilmeisesti kunnossa, haha :-D Mutta hei, jos teillä on yhtään vinkkejä koeviikkoja varten, niin ne on ehdottomasti enemmän kuin tervetulleita! Untitled Mun viikonloppu alkoi jo eilen torstaina, ja päätin tänään lukemisen sijasta (ei fiksu veto) viettää tämän vapaapäivän kierrellessä kauppoja ja samalla käydä pitkästä aikaa syömässä Kauppayhtiössä. Ja oi vitsit, on muuten varmaan yks mun lemppariravintoloista täällä Rovaniemellä! UntitledMä oon kyllä aivan täysin rakastunut tähän takkiin, jonka itseasiassa ostin yks päivä ihan vain heräteostoksena. Vaikka yritän yleensä välttää heräteostoksia, oon niin tyytyväinen että ostin tämän itselleni, sillä en kadu sitten yhtään  Halusin täksi syksyksi jonkun uuden kivan villakangastakin ja tää sattui mun eteen kuin tilauksesta. :-D Tykkään tästä iiihan sikana, noi nahkayksityiskohdat tässä takissa on mun mielestä superkiva lisä! Varmasti tuun käyttämään tätä läpi tän syksyn, mitäs te tykkäätte? Untitled
Nyt ajattelin vihdoin mennä avaamaan niitä koulukirjojakin vaihteeksi ja tuhlaamaan tämän loppuillan niiden (ja Vain elämään!!) parissa. Ihanat viikonloput teille jälleen! 


from Closer to the edge http://ift.tt/1FlXwUE
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti