tiistai 29. syyskuuta 2015

New Life By Jenni Arvonta - Voita liput teatteriin!



Mulla on ollut aikamoista kiirettä ja  hulinaa viime viikkoina töissä monien ensi-iltojen parissa. Kiire on näkynyt blogin puolella rauhallisempana postaustahtina. 

Olin eilen seuraamassa TTT-Klubilla harjoituksia Improklubista. Vitsi miten hauskaa mulla oli! Siinä mä istuin, nauroin ja ihmettelin, että miten jotkut voi antaa itsestään niin paljon ja heittäytyä menoon niin kympillä?! Oli ihana irtiotto arjesta - vaikka olin ihan työajalla! Tykkäsin Improklubista niin paljon, että kävin juuri pyytämässä muutaman lipun arvottavaksi teille tänne blogin puolelle. Miten ois, kaipaisko joku muukin naurua arkeensa? 

Voita liput Impoklubin ennakkonäytäntöön 
tiistaina 6.10. klo 19 TTT-Klubille
Osallistu arvontaan kommentoimalla tähän postaukseen vähintään sähköpostiosoitteesi. Voit myös kertoa esimerkiksi mitä näit viimeksi teatterissa vai oletko ensikertalainen. Arvonnan voittaja saa kaksi lippua Impoklubin ennakkonäytäntöön. Aikaa osallistua arvontaan on tämän viikon sunnuntaihin 4.10. asti. Voittaja saa ilmoituksen sähköpostiinsa.

Lisätietoja esityksestä löydätte TTT-Klubin sivuilta täältä.

Yhteistyössä Tampereen Työväen Teatterin kanssa.


from New Life http://ift.tt/1KPykmn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti