keskiviikko 5. elokuuta 2015

Tea Marika pohdintoja

Meikkaaminen... voiko joku sanoa oikeasti pitävänsä siitä? Onhan se kiva näyttää nätiltä luomivärit silmissä ja kasvot contour-aineilla muotoiltuina, mutta ite en millään koskaan jaksaisi nähdä niin paljoa vaivaa päivittäin. Tyhmä sanoa "koskaan", sillä enhän tiedä missä ja millainen oon esimerkiksi parin vuoden päästä, mutta ainakin toistaiseksi. Mielihän voi muuttua hetkessä.
Mun arkimeikkiin kuuluu kulmat - - laitan aina yhtä tai kahta erisävyistä kulmakynää ja kulmavahaa - - ja niiden kehystäminen usein valo-/peitekynällä, ripsiväri ja eyeliner, paitsi nykyisin mulla on ripsienpidennykset, joten en käytä maskaraa tms., puuteri ja siinäpä se. Oon tosi vaatimaton, mitä tulee meikkiin ja nautin olostani naturellina.

PihaPihaFood

Tänään minä ja iskä käytiin lounaalla mun lempikiinalaisessa - - taas, tiedän - - ja nyt illalla tein vaikean, ison päätöksen: ulkonasyönti loppuu. En aio enää pitkään aikaan syödä ravintoloissa, eli nyt iso EI kiinalaiselle safkalle, pizzalle ja burgereille. Tästä lähtien itsekokattu ruoka on se juttu, koska en ole viime aikoina juuri viettänyt aikaa keittiössä. Haluan säästää rahaa, kroppaani ja aikaani jättämällä ravintolaravaamisen taakseni hetkeksi. Katsotaan, miten tämä tästä etenee. Myöskin näin kesän loppuessa voisi olla ihan hyvä idea vähentää jäätelön ylisyöntiä.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1OR1CU9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti