torstai 20. elokuuta 2015

Tea Marika 150.000

Hullua. Järjetöntä. Mahtavaa. Illalla jo aavistelin tämän aamuista tapahtumaa ja tässä se nyt on. Minun instagram-tililläni on sataviisikymmentätuhatta seuraajaa, helpommin ilmaistuna 150K. Koen itseni suht. tavalliseksi tallaajaksi hieman keskimääräistä suuremmalla yleisömäärällä, mutta ilmeisestikin mussa on jotain poikkeuksellisen kiinnostavaa, kun näin moni jaksaa seurata arkeani. Pysähdyn välillä miettimään, mitä vaikutuksia mun teksteillä, kuvilla ja videoilla on tai voi olla. Internet-suosion mukana tulee paljon vaikutusvaltaa, mutta myös velvollisuuksia. En voi huudella ihan kaikkea, mitä sylki suuhun tuo - - vaikka sorrunkin ajoittain tähän... - - sillä saatan aiheuttaa ei-toivotun reaktion. Ystäväpiirissä oon kuitenkin ihan samanlainen kuin kuka tahansa muu ja lisään yhtä pöhköjä kaksarikuvia kuin kaverini.

JoggersJoggersJoggers

Olen törmännyt moneen tapaukseen, jossa tietyn rajan ylityttyä, sanotaanko esim. 50 tuhatta, lopetetaan kaikki kommunikointi seuraajien kanssa. Ei enää vastailla viesteihin samalla tahdilla, kommentteihin vastaamisesta puhumattakaan. Itseasiassa muiden kuvista tykkääminenkin loppuu. Miksi? Miksi ihmeessä? Minä en ehdi aina vastata kommentteihin, koska lisään niin monta kuvaa päivässä, mutta pyrin silti kysymyksiin vastailemaan ja korjaamaan yleisiä väärinkäsityksiä. Blogissahan vastaan melkein aina! Vaikka nyt hehkutankin mun suurta numeroa profiilissani, ei se muuta musta juuri mitään. Oon vain iloinen saavutuksistani ja häkeltynyt siinä samassa. Kiitos teistäkin kaikille, kun luette ja mahdollisesti seuraatte muita sosiaalisia medioitani. Ootte mahtavia!

from TEA MARIKA http://ift.tt/1gYhTfe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti