keskiviikko 5. elokuuta 2015

Sadepisaroita Niittykukkasilla Summer Snapshots

Tänä kesänä on tullut ahmittua paljon kaikkea hyvää. Välillä myös onneksi terveellistä hyvää. Turkkilainen jugu tai rahka tuoreiden hedelmien ja hedelmäsoseen kanssa, herkulliset smoothiet, tuoreet itsepoimitut marjat, erilaiset salaatit.. Nami. Kesällä tekeekin kyllä hurjasti mieli kaikkea kevyttä ja raikasta. Oon aivan rakastunut nektariineihin ja ananakseen! Myös lakkoja ja mansikoita mutustin tänään oikein kunnolla, eiköhän tää tauti pikkuhiljaa näillä vitamiinipommeilla nujerreta!

Mä otin tänään arskaa virallisesti ekaa kertaa koko kesänä, wuhuu! Oli ihanan lämmintä, vapaapäivä, seurana jätskikippo ja hyvä kirja. Ainoa asia mikä ei ollut niin mukava, on tämä edelleen jatkuva tauti. Kyllä alkoi kuume taas nousta hetken ulkona hengailun jälkeen :-D No mutta oli sen arvoista, mä niin nautin noista aurinkoisista keleistä! Meidän kissakin tuli viltille nauttimaan auringosta mun seuraksi Ja muutama tunti myöhemmin sama pirulainen iski hampaansa mun kinttuun oikein mukavasti..

Mikä on sun suosikki kesäherkku? Löytyykö muita inhottavasta kesäflunssasta kärsiviä? 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1INOKya
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti