sunnuntai 21. toukokuuta 2017

Miss Joy NEW HAIR : LONG BOB

Helouu ja rentoa sunnuntaita sinne! Perjantaina mun hiukset koki pieniä muutoksia, tai ei oikeastaan niin kovin pieniä vaan aika suurenkin muutoksen. Nyt multa löytyy nimittäin kesätukka! Mun hiukset oli vähän sellainen sekasorto aiemmin kun päästä löytyi niin omaa väriä tyvestä, hieman vaaleampaa väriä keskeltä sekä latvoista vielä ihan blondia. Tykkäsin älyttömästi tuosta latvan vaaleasta sävystä, mutta jotenkin olin vähän kyllästynyt tuohon koko reuhkaan :D Mutta minut tuntien tämä ei kuulosta ollenkaan oudolle, on nimittäin enemmän sääntö kuin poikkeus, että vaihtelen tukan tyyliä hyvinkin usein :D

SHORT HAIR, DON´T CARE 

new_hair3

new_hair2

Mutta pituutta lähti aika reilusti, vai mitä ? Haettiin tähän vähän A-linjaista mallia eli takaa vedettiin hieman lyhyemmäksi kuin edestä. Hius siis pitenee eteenpäin tultaessa. Onhan tämä aika radikaali muutos, ja tottakai tuntuu hieman orvolle kun tukka ei menekkään niin vain ponnarille, mutta oon tykästänyt tähän vain enemmän ja enemmän näiden päivien aikana! Mun periaate on, että kyllä ne hiukset aina takaisin kasvaa! :D 

new_hair

Mitäs mieltä ootte mun uudesta tukasta ?
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2pYPNcY
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti