torstai 11. toukokuuta 2017

Sadepisaroita Niittykukkasilla TÄÄLLÄ TAAS - PALUU BLOGGERIIN

En osaa sanoin kuvailla, kuinka ihanalta tuntuu kirjoittaa blogia taas tänne Bloggeriin. Helpolta, luontevalta, oikealta. Ei teknisiä ongelmia, helpompi kommentointi (palaattehan taas aktiivisina seuraamaan mun höpinöitä!) ja hommasta vastaaminen vain itselleen. 

En ala tätä nyt enempää erittelemään, mutta ei ollut portaalissa bloggaaminen mun juttu. Matkan varrella petyin moniin asioihin, joten Bloggeriin palaaminen oli ainoa oikea ratkaisu. Paluu ei kuitenkaan onnistunut ongelmitta, vaan jouduin siirtämään jokaisen postauksen yksitellen, ja lisäämään jokaisen postauksen jokaisen kuvan alusta alkaen uudestaan. Täälläkin tulee näkymään vielä fiksausta, mutta niillä muutoksilla ei ole kiire. Ilmoitelkaa jos jokin ei toimi, niin korjaillaan yhdessä. Ihanaa olla täällä taas, ja ihanaa että just sä olet siellä tätä lukemassa! 

 Tällä hetkellä istun Helsinki-Vantaalla odottelemassa lentoa Maltalle Emilian kanssa. Kello on viisi aamulla, ja nukuin hätäiset 3 tuntia kentällä. Toivotaan, että ehdin julkaista tän postauksen ennen koneeseen menoa :') (//edit: en ehtinyt, viimeistelen tätä Maltalla aamupalaa syödessä, hih). Oon tosi huolissani siitä, kuinka pärjään lennon näin tukkoisena. Oon tosiaan ollut 1,5 viikkoa kipeänä, josta viikon olin kuumeessa. Viikonlopun olin puhekiellossa, kun ääni lähti ja tulehdusarvot huiteli missä sattuu. Nyt flunssa on hieman helpottanut, mutta ei mitenkään merkittävästi. Yskin kun viimeistä päivää, kuljen paikasta toiseen nenäliinojen kanssa ja mutustan Strepsilsejä. Jospa Maltan lämmöllä olisi positiivinen vaikutus tähän tautiinkin!

Loma tulee muutenkin aivan valtavan tarpeeseen. Tää kevät on ollut aivan hullu ja kaikinpuolin stressaava, enkä enää vuoden opintopisteet laskettuani ihmettele tätä stressin määrää. Oon suorittanut valtavasti opintoja sekä tehnyt kahta työtä siinä sivussa. Nyt alkaa kuitenkin olla tämä lukuvuosi paketissa viimeisiä palautettavia töitä lukuunottamatta. Selvisin kunnialla harjoittelusta (siitä lisää myöhemmin) sekä kolmesta viime viikon kipeänä tehdystä tentistä lukematta läpi (ja vieläpä oikein kivoilla arvosanoilla) ja oon saanut kaiken tosi hienosti pakettiin, vaikka epätoivon hetkiä on koettu paljon. Otin koneen mukaan reissuun, että voisin viimeisiä kouluhommia näpytellä valmiiksi, sillä niitä on vielä aika runsaasti jäljellä. 

Tämän enempää en ehdi nyt kuulumisia kirjoitella, päästään nimittäin ihan just koneeseen! Oon niin innoissani, meille tulee varmasti ihan mahtava viikko. Tulevina viikkoina blogin puolelle on tulossa kattavampaa kuulumispostausta, arjen onnen aiheita, pari kivaa yhteistyökuviota sekä muuta jännää ;) Nyt on hyvä aika myös heitellä toiveita, risuja ja ruusuja! Olen valtavan kiitollinen kaikesta palautteesta, ja kehitän niiden avulla blogiani sekä postauksiani paremmiksi ja myös teitä paremmin palveleviksi.

Hei, mitä sinne kuuluu? Ootko uusi lukija So-Upin ajoilta vai kulkenut matkassani jo pidempään? Mitä mieltä olet paluustani tänne, esimerkiksi muutoksista kommentoinnissa? 

Palataan! 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2qWnRGh
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti