maanantai 22. toukokuuta 2017

Sadepisaroita Niittykukkasilla THE DOOR

Hello there!  Tulin pikaisesti moikkaamaan teitä, juna saapuu pian Helsinkiin ja mun on suunnattava kohti lentokenttää. Torstaina saavuttiin Maltalta Suomeen, ja täälläkin oli onneksi säät ennättäneet hieman muuttua muutaman päivän takaisesta.. Kuhmossahan oli siis viikko sitten satanut 30cm lunta, niin ettei mun vanhemmat olleet päässeet kotiin kun auto juuttui kinokseen :'D Sellaista..

Perjantai meni muuttopuuhissa, kun roudattiin mun kamat kesäksi Kuhmoon. Suuri osa jäi mun varastoon, osa poikaystävän varastoon ja silti kaksi täyttä autollista tavaraa päätyi meidän olkkariin muodostamaan jäätävän labyrintin. Oh my, harkitsen vakavasti ostoslakkoa.

Ja minne mä nyt oonkaan menossa?! Suuntaan vajaaksi kuukaudeksi Göteborgiin kieliharjoitteluun mun ruotsin sivuaineopintojen puolesta, hieman alkaa jo jännittää! En siis tunne ketään muita kurssille tulijoita, joten överisosiaalisuutta luvassa seuraavat viikot. Aamulla jo tihrustin itkua tulevasta ikävästä, mutta viikot menee varmasti nopeasti. Ja toivon mukaan saan ihanan vieraan luokseni jonakin viikonloppuna 

Tän yhden Malta-asun kera toivotan sulle ihanaa uutta viikkoa! 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2q1b7yH
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti