lauantai 6. toukokuuta 2017

KAKSI TÄN HETKEN LEMPPARIA

Photo 8.1.2009 0.32.44
Näissä kuvissa yhdistyy kaks tän hetken ehdotonta lempparia: pitsinen choker ja samettiset culottepöksyt. Oon tilannut chokerin eBaysta, ja oon käyttänyt tota tosi paljon, ihme, että on vielä kasassa! En oo varmaan mistään saanut ikinä noin paljon kehuja kun tosta. Tota on kehunut esimerkiks kaverit, Cittarin ihana kassamuija sekä humalainen tuntematon baarissa. Ainoo mikä tässä korussa on huonoa, on kiinnitys. Sitä kun ei saa ite kiinni ja täytyy aina kosiskella poikaystävää taistelemaan kiinnityksen kanssa. 

Kuolasin näitä housuja jo pitkään H&Mssä, mutta neljänkympin hinta tuntu aika pahalta, varsinkin kun opiskelijana on muutenkin rahat aina aika tiukoilla. Kaupassa oli opiskelijoille -20% ale yhdestä tuotteesta ja mun oli silloin pakko kiikuttaa pöksyt kassalle. Mulla ei oo hirveesti mintunvihreitä vaatteita, joten tämä oli tosi toivottu lisä mun vaatekaappiin!

Ja hei!! Olisko teillä jollain tietoa, mistä löytäisin kuvissa näkyvän tyyppisen hatun, mutta pienemmällä lierellä? Oon kolunut kaikki kaupat läpi, eikä mistään tunnu löytävän.
Photo 8.1.2009 0.32.32Photo 8.1.2009 0.33.18Photo 8.1.2009 0.33.27

from about my life http://ift.tt/2qbj1oG
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti