lauantai 16. huhtikuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla THE BOMBER

Niin kauan sinua etsin, täydellistä juuri minulle. Ei mikään aiempi kelvannut, eikä tuntunut miltään ennen sinua. Etsin ja etsin, ja epätoivo valtasi mieleni. Pohdin, eikö minulle olekaan Sitä Oikeaa. Kunnes viimein löysin sinut, Sen Ainoan Oikean. 

Ahh, no se BOMBER !

bomber Zara / toppi New Yorker / farkut Cubus / nilkkurit New Look / kaulakoru H&M / clutch kirppis/Asos

Ja noh, onhan se nyt aika.. täydellinen? :D Mitenpä tuota paremmin kuvailisi. Mulla on nykyään hirmuiset kriteerit kaikkien vaatteiden suhteen, tuntuu ettei mikään kelpaa. Toisaalta tosi hyvä, koska onpahan hieman rajoittanut mun ostelua ja laittanut pohtimaan omaa tyyliä hieman tarkemmin! Muutenkin on tyylin osalta tiettyä aikuistumista havaittavissa, vaikka myös aiemmat värioksennuksetkin usein päälle päätyy ;) Entiset inhokkivärit ja -elementit hyvin edustettuna tässäkin asussa! Ajattelinkin, että mun ois ehkä syytä tehdä postaus kaikista niistä trendi-ilmiöistä, joita tää takinkääntäjä on inhon jälkeen päätynyt rakastamaan. Löytyykö kannatusta idealle? 

Nää kuvat tosiaan räpsittiin poikaystävän kans Kuopiossa viikko sitten, kun vietettiin kunnon date nightia! Aikamoinen superkuvaaja tuosta ihanasta onkin kuoriutunut, hih. Sitä osaa mielettömästi arvostaa, kun joku suostuu ottamaan kuvia ja näin edesauttamaan blogin pystyssä pysymistä. Jalustan kans kikkailu kun ei aina ole sitä helpointa puuhaa, enkä mä ainakaan kehtaa jalustan kanssa raahautua minnekään julkisille paikoille pällistelemään. Nyt suuntaan suihkun kautta laittautumaan ja kaverin tupareihin, on tiedossa hurjan kiva ilta! Ihanaa viikonloppua mussut! 

Joko bomber-villitys on saavuttanut teidätkin? Mitä tykkäätte asusta?


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1SRJTgg
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti