lauantai 16. huhtikuuta 2016

LAADUKASTA KOSMETIIKKAA HALVALLA

essence kosmetiikka
Mä (plus monen monta muuta bloggaajaa) oon kehunut ennenkin Essencen meikkejä. Niitä löytyy siis ainakin jostain Tokmanneista, hyvin halvalla hinnalla varustettuna. Mä päätin nyt vähän kasvattaa mun Essencen meikkikokoelmaa hankkimalla pari uutta tuotetta. Nämä kolme tuotetta maksoi yhteensä alle kympin, mitä hittoa? Essencen valikoimasta löytyy erilaisia huulimeikkejä, kulmajuttuja, kynsilakkoja ja kynsikoristeita, meikkivoiteita, peitevärejä, siveltimiä ja oikeestaan kaikkea mitä meikkaamiseen tarvitsee.
essence
All I Need -peiteväripaletti maksoi vähän päälle 4 euroa. Tämä on kallein Essencen tuote, minkä mä omistan! Paletista löytyy pinkkiä, vihreetä ja ruskean eri sävyjä peittämään erilaisia kohtia. Mulla on tapana sekoittaa näitä värejä että löydän sen oikeen sävyn tietyn asian peittoon. Mä käytän tätä palettia lähinnä silmänalusille, sillä mulla ei hirveesti jää ihoon mitään peitettävää meikkivoiteen jälkeen. Tietty jotain pieniä aina löytyy, mutta yleensä mua laiskottaa. :-D
essence meikit
Concealer brush eli siis peitevärin levitykseen tarkoitettu sivellin maksoi alle 2 euroa. Silmänalusiin saa levitettyä peitevärin helposti tällä siveltimellä. Käytän siihen tota litteää sivua ja lopuksi vielä sormella. Tykkään myös tän siveltimen ulkonäöstä, eli pisteet siitä! Essencen pisteellä oli muitakin siveltimiä, joten suosittelen katsomaan sieltä jos tarviitte uusia. Tässä siveltimessä pysyy karvat kiinni. 
essence cosmetics
I ♥ colour intensifying luomivärin pohjustusaine oli kyllä ihan nappi ostos! Ostin tämän kolmella eurolla hieman epäilevänä, mutta ajaa kyllä asiansa hyvin. Uskallan jopa sanoa, että paremmin kuin Lumenen vastaava, kalliimpi tuote. Tämän siis pitäisi korostaa niitä luomivärejä, mutta en mä kyllä ehkä sellaista huomannut. Tämän putelon vieressä oli myös ihan tavallinen luomien pohjustukseen tarkoitettu tuote, ilman värien korostamista. Uskon, että se on yhtä hyvää kuin tämä! Tuote vaikuttaa myös tosi riittoistalta. En voi muuta kuin suositella.


from about my life http://ift.tt/1WxcPQl
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti