keskiviikko 14. joulukuuta 2016

UUSIA KOSMETIIKKAJUTTUJA

DSC02058-tile
Nyxin lip lingeriet on vaan nyt ihan parhaita. Multa löytyy noita (vaan) kolme kappaletta, mut haluaiisin ehdottomasti joka ikisen noista! Pysyy huulilla ihan mielettömän hyvin ja kestää juomisen, syömisen ja pienet pusut myös. Näitä ei oo hinnalla pilattu vaan maksaa alle kympin kappaleelta muistaakseni. Nä on myös tosi riittoisia eikä haise oudolle. 5/5 ehdottomasti! Sävyinä multa löytyy oikeelta vasemmalle Lace detail, Honeymoon sekä Beauty mark. Sävyt ovat huulilla oikeesti hieman vaaleempia mitä tossa mun kädellä näyttää olevan.
DSC02051
Uusia siveltimiä on aina superkiva saada! Voitin Inkan blogista 50€ (!!!!!) lahjakortin Pastel beautylle ja tilasin sieltä nämä siveltimet. Käykää kurkkaamassa Inkan upee blogi TÄSTÄ! Mun lemppari sivellinmerkki on ehdottomasti Real Techniques, näistä ei varise karvoja sitten millään vaikka kuinka vetäis. Plussaa myös pehmeydestä, voisin vaan hivellä mun kasvoja noilla ikuisuuden. En oo ehtinyt vielä kaikkia noista testata, mutta ainakin toi pinkki poskipunasivellin ajaa asiansa.
DSC02066-tile
Nyxiä kun ei voi koskaan olla liikaa niin ostin myös Soft matte lip creamin sävyssä Moscow. Toi on se sininen mitä mulla oli viime postauksessa. Nämä lip creamit ei pysy ihan yhtä hyvin kuin lip lingeriet, mutta väriskaala on paljon laajempi! 

Mulla ei oo oikeestaan koskaan ollut käytössä mitään kulmavahaa tai geeliä, mutta nyt päätin hankkia L'orealin kulmageelin. Mitenköhän oon pärjännyt ennen tätä? Pitää pienimmätkin karvat kivasti kurissa koko päivän, eikä mee kulmat pilalle kun vaihtaa vaikkapa paidan.

Tilasin eBaysta (ylläri) siveltimien pesumunan. Oon aina ennen hinkannut siveltimiä käteen niitä pestessä, mutta siitä jää kaikki meikki aina käteen joten on hieman hankalaa. Näitä samanlaisia munia myydään kaupassa aikamoiseen hintaan mutta eBaysta saa tosiaan ihan samanlaisen eurolla. Suosittelen, varsinkin tälläisille pakkomielteisille siveltimienpesijöille...!

Löytyykö teiltä samoja tuotteita?


from about my life http://ift.tt/2gLzCK0
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti