maanantai 19. joulukuuta 2016

IHAN VAAN KUULUMISIA JA KUVIA

DSC02027
Jesss vihdoin mulla oli aikaa (ja rahaa) käydä näöntarkastuksessa ja hankkia uudet lasit! Instrussa oli kehyksiä eurolla ja nappasin sieltä nämä ihanat Hilfigerin kehykset. Nämä on paljon isommat mitä mun edelliset kehykseni. Niillä oonkin painanut useemman vuoden, joten oli aika hankkia uudet. Mun vanhat kehykset ei ollut yhtään mua miellyttävät ja siksi turvauduin joka päivä piilareihin. Nyt oon saanut pitää piilareista hieman vapaata kun oon käyttänyt uusia laseja, silmät nauttii! Vitsit muuten että oli taas näkö huonontunut... Molemmista silmistä laskenut noin yhdellä ja nyt mentiin jo -3 pariin.
DSC02082DSC02080
Ostin tänä vuonna joululahjat ajoissa ja paketoin ne tossa pari päivää sitten. Kämmeiltä ei muuten tässäkään hommassa säästytty... Olin just saanut kaikki paketit suht normaalin näköisiksi ja aloin kirjoittelemaan tussilla nimiä päälle. Tyypilliseen tapaani tunaroin ja kirjoitin permanenttitussilla väärän nimen paketin päälle. Ei muuta kun paketti auki ja uudet kääröt päälle. Meh.
DSC02087
Oon tehnyt mun minikämppääni pienen joulunurkkauksen. Sieltä löytyy pikkuruinen joulukuusi valoilla. Tuo kuusi on varmaan noin 40cm pitkä, mutta oon laittanut sen korokkeen päälle että ei näytä niin pieneltä. Mun kaveri toi tuliaisiksi ulkomailta tän ihanan norsupatsaan! Hän sopii täydellisesti mun joulukuusen viereen.
DSC02044
Mä oon saanut tänään nauttia poikaystävän kanssa yhteisestä vapaapäivästä varmaan ekaa kertaa kuukausiin. Meidän menot menee todella usein ristiin ja meidän päivän yhteisiksi jutuiksi jää usein vain kauppareissu, treeni ja yöunet. Nyt ollaan saatu olla ihan rauhassa ja aateltiin napata pari viinilasia tossa illemmalla, käy!
DSC02077

from about my life http://ift.tt/2i7iFaF
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti