sunnuntai 4. joulukuuta 2016

A piece of inspiration NYT ON AIKA USKALTAA

Tuntuu siltä, että liian usein moni kiva juttu jää tapahtumatta koska ei vaan uskalla. Ei uskalla hypätä ulos mukavuusalueelta. Ei uskalla ottaa riskiä. Eikä kokeilla jotain uutta ja rohkeutta vaativaa. Oon ollut itse aika ison osan elämästäni juurikin tämä edellä mainittu mukavuusalueen sisällä pyörivä heppu. Mutta nyt oon päättäny etten mä halua enää olla. Haluun uskaltaa tehdä asioita, vaikka ne ehkä tuntuukin aluksi jännittäviltä ja jopa pelottavilta.

Oon uskaltanut hypätä viimeaikoina uusiin tilanteisiin ja se tuntuu suoraan sanottuna hemmetin hyvältä. Oisin katunut jos en ois uskaltanut. Siks mun oli pakko kirjoittaa tää ja nää seuraavat ajatukset teille.

Uskalla tarttua haasteeseen, joka oikeesti kiehtoo sua. Jotkut hommat ottaa paljon, mutta antaa enemmän kuin uskotkaan.

Uskalla jättää taakse asiat, mitkä syö sun elämäniloa. Vaihda maisemaa, katkaise pahaa oloa tuottava ihmissuhde, vaihda työpaikkaa/koulua. Sä kyllä tiedät jos se ei tunnu oikealta.

Uskalla uskoa itseesi sataprosenttisesti. Kyllä sä osaat, oikeesti!

Uskalla olla oma itsesi. Kokeile tyyliä, jota olet aina halunnut kokeilla. Värjää hiukset sun unelmavärillä. Aloita harrastus mistä olet jo kauan haaveillut.

Uskalla olla armollinen itsellesi ja antaa anteeksi. Aina ei tarvitse saada sitä kiitettävää kouluarvosanaa, aina ei tarvitse jaksaa olla se työpaikan energisin, ja jumpankin voi jättää joskus väliin ihan hyvin mielin jos väsyttää.

♥ Leppoisaa sunnuntai-iltaa!


from A piece of inspiration http://ift.tt/2g0eQCR
http://ift.tt/1fcpupQ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti