perjantai 9. joulukuuta 2016

Riikka K VÄRIPALETTI

Helou ja ihanaa viikonloppua! Se on todentotta ihana, sillä minä ainakin olen vapaalla! Viikko tuntui jotenkin todella pitkältä, mutta nyt katse eteenpäin. Mulle iski eilen tajuntaan, että joulu on PARIN viikon päästä!!!! Kiireellä tein joulutorttuja ja laitoin minikuusen paikoilleen. Seuraavaksi on vuorossa kaikki joululeffat - Holidaysta Joulupukkiin ja noitarumpuun. 

colours-3
colours-4

Takki Marella / Neule Lindex / Housut Cubus / Laukku Céline / Kengät Zara

colours-5
colours-2
colours
colours-7
colours-6

Kuvat - Milla

Meidän Pariisitar Milla oli tsekannut näiden kuvien lokaation jo valmiiksi ja se näkyikin meidän videolla jo aiemmin. Nyt sain vihdoin aikaiseksi katsoa kuvat läpi ja laittaa ne teidänkin nähtäväksi. Neuleesta ja takista on tullut tosi paljon kysymyksiä, joten tässä postauksessa ne on vielä erikseen kerrottu. 

Housut on mun villikortti. Mulla on lähes poikkeuksetta aina farkut jalassa - i know TYLSÄÄ! Joten nyt housuina toimi keinonahkaiset pökät Cubukselta. Ja on muuten ainakin mun silmään aika kivat! Oon siitä huolimatta tullut siihen tulokseen, että farkut on eniten mun juttu ja niissä viihdyn, joten niissä taidan pysyä. Mulla on muutamia ajatuksia sille saralle, miten saisin tuunattua farkuista mielenkiintoisempia ja enemmän vielä muokattua niitä omanlaisiks. Palailen niihin ajatuksiin myöhemmin!

Viettäkää kiva viikonloppu! Itse aion pitkästä aikaa laittaa jalalla koreasti, sillä saan läjän ihania likkoja meille.


from R - Riikka K http://ift.tt/2gkm9Fe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti