keskiviikko 7. joulukuuta 2016

EPÄSUOSITUT MIELIPITEET

DSC02005
Kai mäkin sitten!! Monissa blogeissa on pyörinyt tämä "epäsuositut mielipiteet"-postaus ja halusin ehdottomasti tehdä itse myös tämän. Oon pohtinut jo kauan että mitä kaikkea kirjoittelisin tähän. Olis kiva kuulla teidän mielipiteitä mun mielipiteistä ja voisitte kertoa myös teidän omia epäsuosittuja mielipiteitä! Postauksen tarkoitus ei oo loukata ketään, älkää siis pahastuko vaikka olisittekin jostain eri mieltä. ;-)
DSC02000
- En tykkää pizzasta. Itsetehty menee kyllä erittäin hyvin alas, mutta pizzerian pizzat on nounou. Varsinkin se haju etoo mua. Tämä on aiheuttanut suurta kummastusta kaikissa jotka tästä asiasta kuulee! Toki syön pakon edestä sitä, jos ei ole muuta ruokaa saatavilla ja nälkä on kova.  Mua ällöttää pizzassa erityisesti se juusto.

-  Kaikki "oudon" väriset huulipunat on mun juttu. Kuten näissäkin kuvissa näkyvä sininen, love it. Multa löytyy myös mustaa, kirkkaan lilaa yms. Ei siinä ettenkö tykkäis myös niistä neutraaleimmistakin.

En ymmärrä överiä parisuhteilua somessa. En tajua miks joka ikisessä somekanavassa pitää lukea se kumppanin nimi. Eikö se ole sun some eikä sen sun kumppanisi?

- En voisi ikinä ottaa ripsienpidennyksiä. Vaikka oon parilla ihmisellä ihan luonnollisen näköisiä nähnytkin, en silti ikinä ottaisi itselleni. Silmien hierominen aamulla on parhautta, samoin kuin vatsallaan nukkuminen. 
DSC01994
- Pizzateemaa jatkaen, mun mielestä Saariosten roiskeläpät on hyviä. En ymmärrä miks kaikki vihaa niitä! #carbsforlife

- En tykkää Louis Vuittonin monogram kuosista. Musta tuntuu että kaikki hypettää sitä, itse en kyllä lämpee ollenkaan. Musta tuntuu että siitä kuosista on niin paljon kaikkia feikkijuttuja että en kyllä itelleni haluais sellaista hankkia. 

- Valkoiset Ikeakodit♥ En ymmärrä miks niin moni vihaa Ikean valkoisilla kalusteilla sisustettuja koteja. Varsinkin jos sen omistajana toimii köyhä opiskelija. Terveisin, valkoisen Ikeakodin ylpeä emäntä.

- Uimahallit oksettaa mua. Mulla ei ikinä tulis mieleenkään että haluaisin mennä vapaaehtoisesti uiskentelemaan uimahalliin leijuvien laastareiden keskelle, yök. Ei siellä varmaan edes niitä laastareita ole, mutta en vaan pääse yli tästä ajatuksesta. Harmi, uiminen on kivaa!
DSC02024

from about my life http://ift.tt/2g9Rn22
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti