torstai 1. lokakuuta 2015

SYYSKUU PUHELIMESTA

image5 (1)-tile
Tacosalaatti on mun kaikkien aikojen lempparisafkaa! Pitkän tauon jälkeen se maistui erityisen namilta. // Salilla testaamasssa uutta Niken toppia. // Autossa matkalla... johonkin? Ei mitään muistikuvaa tästä kuvasta. Ei kaikkea voi muistaa kuukauden ajalta! :-D // Testaamassa uusi Tsiken-kanaravintola. Ei kyllä ollut mitään kovin hyvää, en usko että palaan kyseiseen paikkaan.
image3 (1)-tile
Goshin mattalakka testauksessa. // Apua mitä mä oon luvannut mennä tekemään... En ees mitenkään pahemmin tykkää kyseisestä artistista, ehkä yks hyvä kappale sillä on. Mitä sitä ei parhaan kaverin eteen tekis, eiks niin? Vähän jänskättää mennä johonkin keikalle, koska viimeks kun olin festareilla sain paniikkikohtauksen. Ehkä tuolla on kuitenkin hieman vähemmän porukkaa ympärillä. // En oo yleensä skumpan ystävä mut herranjumala nämä maistui hyvältä! Varsinkin parin lasillisen jälkeen, haha. // Oon niin rakastunut mun SINAPINKELTAISEEN neuleeseen. Tai sinapinoranssiin enemmänkin. Ainoo väri mitä en ikinä uskonut pukevani päälleni.
image1 (1)-tile
Kotona tehty Marianne maistuu yhtä hyvältä kun baarissa tehty! Ehdottomasti mun lempparidrinksu. // Ihania uutuuksia. Näistä tulossa postausta! // Happy girl. // Salin jälkeen protskut naamaan ja koti kutsuu.
image11-tile
Tästä tuli aikamoinen ruokakollaasi. Kenellä on nälkä? Mulle ainakin tulee näitä kuvia katsellessa. // Getting ready. Vitsit mä rakastan sitä kun saa meikata ihan rauhassa. Meikkaaminen on kivoin juttu ikinä. Harmittaa kun en töihin viitsi yleensä laittaa mitään kasvomeikkiä, sillä meen töistä yleensä suoraan salille. 
image7-tile
Haluaisin tietää, että miten paljon mulla menee kuukaudessa rahaa Cittarin salaatteihin... Niin namia. // Äiti hehkutti mulle tätä viiniä mut se maistu mun mielestä ihan järkyttävältä. // Menossa ulkoiluttamaan ihanaa hattua ekaa kertaa. // Spice Icen pyörremyrsky mansikoilla ja kiivillä on herkkua. Voisin syödä tota joka päivä koko päivän.
image9-tile
Protskupatukkavarasto kunnossa. Jos ette oo vielä maistanut Tuplan proteiinipatukkaa (♥♥♥) niin tehkää se viimeistään nyt. // Uudet yökkärit! En kyllä pysty nukkumaan housut jalassa mutta noi menee sellasina ennen nukkumaan menoa -housuina. // Nukkumisesta puheenollen, oon varmaan hehkuttanut täällä ihan tarpeeksi kuinka paljon mä rakastan puhtaita lakanoita. // Kamun tukena kun hän meni ottaa ekan tatskan. Vitsit mulla on muuten ihan hirvee tatuointikuume. En keksi mitään kivaa paikkaa kyllä et mihin ottaisin. Jos teillä on jotain ehdotuksia pienen tatuoinnin paikaksi niin saa ehdottaa. Ei kylkeen eikä niskaan. :-)


from about my life http://ift.tt/1O9VYQx
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti