torstai 29. lokakuuta 2015

Sadepisaroita Niittykukkasilla COLORS OF AUTUMN



Kuunnelkaa toi Adelen uusin kipale, jos ette oo vielä kuulleet. Ihana tunnelma, kauniit sanat ja voimakasta tulkintaa! Huh

 hattu Lindex / karvakaulus kirppis/H&M / viitta Vila / housut BikBok / ylipolvensaappaat H&M

Syksyn värejä asussa sekä luonnossa. Käytiin Lauran kanssa kuvailemassa syksykuvia, ja vitsit että saatiin kivoja otoksia! Oon ihan hulluna syksyiseen luontoon sekä keltaisiin ja punaisiin lehtiin, voiko mitään kauniimpaa ollakaan?! Harmi että tää syksy meni mun osalta ihan sairastellessa, mutta onneksi antibiootit tepsi ja viimein tunnen oloni hyväksi. Paraneminen tuli hyvään saumaan senkin vuoksi, että tänä viikonloppuna on luvassa superpaljon kivoja juttuja

Sitten niihin tulevan viikonlopun juttuihin.. Hyppään ihan kohta junaan suuntana Tampere ja ihanista ihanin Emilia! Ollaan nähty viimeksi kesäkuun alussa, ja oon niin mielissäni että pääsen viettämään kunnolla aikaa sielunsiskoni kanssa :')) Sen lisäksi suunnataan vielä lauantaina kohti Helsinkiä, ja tarkemmin sanottuna Indiedaysin Bloggers' Inspiration Dayta! Kun mulle muutama viikko sitten tipahti kutsu sähköpostiin, olin niin yllättynyt ja innoissani että melkein aloin hyppiä ja pomppia! :'D Kun aloitin bloggaamisen, en osannut edes haaveilla mahdollisuudesta päästä mukaan tuollaisiin tapahtumiin. Ei sillä - en osannut vielä nytkään. Joku oli huomannut mun pikkuisen blogin. Siispä on varmaan sanomattakin selvää, miten iloinen oon päästessäni mukaan tapahtumaan ja näkemään muita kanssabloggaajia! ♥ 

Oon ajastanut teille pari postausta viikonlopun ajalle, joten pääsette lukemaan ravintolaillasta sekä omista kokkailuistani. Vastailen kommentteihin sitten viimeistään koneen ääressä. Jostain syystä koen puhelimella kommentoinnin tosi vaivalloiseksi, näppäimistö ilmestyy tekstikentän eteen enkä aina näe mitä kirjoitan, ja sitten saa olla koko ajan korjailemassa tekstiä... Ääh. Helpompi hoitaa kommentit sitten koneella! :-)

Mitä viikonloppusuunnitelmia sulla on? Onko joku teistä kenties tulossa Indiedaysin Bloggers' Inspiration Dayhin? Moikataan jos törmätään


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1PWBb2C
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti