tiistai 27. lokakuuta 2015

Anni Sofia 20 FAKTAA MINUSTA

a5
 
1. Mun perheeseen kuuluu mun lisäksi äiti, isä, pikkuveli, pikkusisko sekä kissa ja koira.
2. Mun lemppari vuodenaika on ehdottomasti syksy.
3. Mä en juo kahvia. En vaan voi sietää sitä kitkerää makua! Oon kyllä koittanu opetella mutta eihän siitä mitään tullu.
4. Mulla ei oo ikinä ollu mitään varsinaista lempinimeä.
5. En yleensä tykkää lukemisesta mutta välillä tulee sellasia kausia, että luen ihan mielelläni.
6. Opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi Lapuan Sedussa.
7. Tykkään kun asiat on järjestyksessä. En voi sietää jos asiat on levällään!
8. Mulla ei oo minkäänlaisia allergioita.
9. Kun oon koulussa tunnilla tai iskun muuten vaan tuolilla niin mun pakko liikuttaa jotenkin jalkoja.
10. Sanon yleensä asiat aika suoraan. Se ei oo aina niin hyvä juttu. :/

a4

11. Tykkään lenkkeillä eniten metsässä.
12. Muistan tosi hyvin kaikkia pieniäkin asioita mitä ei ehkä tarvisisi muistaa, mutta jostain syystä kolujuttujen muistaminen jää vähemmälle...
13. Rakastan joulua! Se ihanan lämmin ja mukava tunnelma!
14. Koulussa oon tosi surkea kielissä.
15. Rakastan polttaa kynttilöitä.
16. Mulla on pakkomielle siivota jos joku paikka on sotkussa.
17. En oo ikinä värjänny tai sävyttäny hiuksiani.
18. Aina kun oon yksin kotona niin mun on pakko laittaa ovet lukkoon, että saan mielenrauhan.
19. Tykkään uida luonnon vesissä tosi paljon, mutta uimahallissa en niinkään.
20. Tykkään sisustaa ihan hulluna ja tuun hyvälle tuulelle kaikista sisustusjutskista.

a6

from annisofia http://ift.tt/1Nyuy45
http://ift.tt/1IDSLU2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti