keskiviikko 28. lokakuuta 2015

KAMERAN KÄTKÖISTÄ

Mulla on postailuinto nyt huipussaan ja kamerassa ja muokattuina on kuvia vaikka muille jakaa. Mua alkoi kuitenkin eilen illalla stressaamaan ihan hirveesti tää blogi. Aloin miettimään että miten mä pystyn kehittämään tätä blogia, kun tuntuu että mun postaukset on välillä kauheen ykstoikkoisia, eikä lukijatkaan jaksa niihin kommentoida. Tuntuu että muutenkin tulee kovat paineet kun lukee näitä oikeesti tuhansien lukijoiden blogeja. Itselle tulee sellainen riittämätön olo. Oon kuitenkin kirjottanut tätä blogia jo monen monta vuotta, enkä pysty sitä tästä vaan lopettaa stressin takia. Tässä hommassa on kaiken muiden juttujen tavoin sekä ylä- että alamäkiä, enimmäkseen onneksi niitä ylämäkiä. Mun oli vaan pakko avautua tästä asiasta tänne blogiin, ja toivon että myös te lukijat joilla ei ole omaa blogia ymmärrätte, että bloggaaminen ei oo aina helppoa. Tämä harrastus on kuitenkin mulle niin rakas ja iso osa mua, että haluan olla tässä niin hyvä kuin mahdollista. 
image6
Anyway, nyt siihen oikeeseen postaukseen. Meillä oli viime viikolla sunnuntaista perjantaihin pari karvapalloa hoidossa. Mun koirakuume vaan kasvoi entisestään heidän vieraillessa. On niin ihana tulla kotiin karvaisten pikkuhauvojen luokse kun he ovat niin iloisia aina! 
image7
Makeanhimon hillitseminen on helpompaa kun on tarjolla hedelmiä. Tältä näytti mun hedelmälautanen viime viikolla. Laitoin tähän satsumoita, pakastekuivattuja mansikoita (♥♥♥), sekä banaania jonka päälle laitoin hieman kinuskikastiketta. En ookkaan ennen banaania noin maustanut, mutta oli kyllä niin namia että teen sen ehdottomasti uudestaan.
image2image3-tile
Tilasin tämän siveltimen varmaan kolmisen viikkoa sitten, ja vihdoin se saapui! En oo vielä ehtinyt testaamaan tätä Sculpting brushia mutta multa löytyy entuudestaan Real Techniquesin Stippling brush joka hoitaa kyllä työnsä hyvin. Nämä tuntuu tosi laadukkailta mutta todellisuuden näkee vasta pitkän käytön jälkeen! 
image5image4
Tässä toinen muruista, jotka olivat meillä hoidossa. How cute is he?


from about my life http://ift.tt/1PTZ8aL
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti