tiistai 27. lokakuuta 2015

UUSIA URHEILUVAATTEITA VAILLA?

Milloinkohan mä olen viimeksi tänne blogiin tehnyt kollaaseja? Nolottaa myöntää, mutta siitä on varmaankin pari vuotta jo aikaa... Näitä on helppo ja mukava tehdä mutta jotenkin se on vaan jäänyt. Nyt mä kuitenkin eksyin Espritin sivuille heidän laittaessaan mulle sähköpostia. Ihastuin niin paljon heidän vaatteisiinsa että halusin tehdä niistä kollaasin.

Aattelin ensin että teen pari syksyistä asua kollaasiin, mutta sitten tajusin että heillä on myös urheiluvaatteita myynnissä! Ainakaan mulla ei ollut harmaita aavistustakaan että Esprit voisi tehdä urheiluvaatteita, yllätyin kyllä positiivisesti. Vaatteiden hinnat ovat suht edullisia ja sieltä löytyy vaikka mitä kivaa! Suosittelen katsastamaan heidän sivunsa jos tavoitteena olis löytää uusia vaatteita urheiluun. En oo oikeastaan paljoakaan urheilujutuista täällä blogissa puhunut, viimeksi TÄÄLLÄ. Tarkoituksena olis kuitenkin kertoa piakkoin täällä treenikuulumisia.


sali

Tämän näköisenä voisin lähteä salille. Pitkähihaista paitaa pitäisin treenin alussa tai jos on tiedossa jotain muuta kuin todella hikistä treeniä. Pitkähihaisessa on niin upea kuosi että kyllä tässä alkaa vähän kuola valumaan. Vaikka tykkäänkin käyttää salilla värikkäitä vaatteita, tämä asu iskee kyllä kovin kaiken värittömyytensä kera. Syksyllä tykkään arkivaatteissa, huulissa ja ilmeisesti myös salivaatteissa käyttää tummia sävyjä!
jumppa

Näistä kollaaseista mun ehdoton lemppari on tämä. Noi housut, mistä mä alottaisin... En tiiä onko mitään noin hienoa olemassa, mun on varmaankin nyt pakko tilata kyseiset pöksyt. Eikä hintakaan ole tosiaan paha. Kyllä toi kuosi on nyt niin mun mieleen. Tykkään myös kuvassa näkyvän urheilutopin hempeän vaaleanpunaisesta sävystä. Se yhdistettynä noihin pöksyihin = ♥♥ 
koti

Tämä asu toimisi hyvin kotiasuna, tai vaikkapa kauppareissulla. Mun jokapäiväiseen asustukseen kuuluu collegepöksyt, sillä aina heti kotiin tultuani vaihdan pöksyt ja laitan hiukset kiinni. Tällä asulla vois mennä johonkin kevyeen liikuntasysteemiin, kuten esimerkiks kävelylle, venyttelyyn tai vaikkapa joogaan. 

Mikä näistä kollaaseista on eniten sun mieleen?


Kuvat Esprit.fi


from about my life http://ift.tt/1H6m13n
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti