maanantai 19. lokakuuta 2015

Miss Joy 2 x AUTUMN OUTFIT INSPIRATION

Moikka ja kivaa alkanutta viikkoa! :) Mitäs sinne päin kuuluu ? Täällä päin on syyslomat lusittu ja paluu arkeen koittaa jälleen! Vaikka töitä ja puuhaa syyslomalla olikin, niin paljon mukavia ja rentoja hetkiäkin siihen mahtui. Mutta eipäs takerruta sen enempää mun syyslomakuulumisiin, vaan siirrytään yhteen lemppariaiheista, nimittäin pukeutumiseen. Syksy on täällä jo aika pitkällä, joten nyt viimeistään saa kaivaa ne lämpöisemmät vaatetukset esille ja siirtää mielen tähän aikaan. Monilla taitaakin olla syksyn must have -ostokset jo tehtynä, mutta ei hätää jos ei ole, nimittäin keräsin teille muutaman aika ihanan syysvaate kollaasiin ! :)

DSC_578888

PicMonkey Collage

Mun mielestä syksyyn voi pukeutua monella tavalla. On sellaista hienostelu lookkia, jolla pärjää hyvin viileämmillä säillä vaikka jaloissa kulkisi korot ja takista ei olisi tietoakaan. Ja sitten on sitä todellista syyslookkia, kun "hienostelua" ei ajatella ollenkaan :D Mulla on tässä teille pari kollaasia, joista kumpikaan ei suoranaisesti täytä mun juuri luettelemia kriteereitä eri lookeille vaan toimivat niin siistissä pukeutumisessa kuin ihan syksyisenä asuna :) Kummatkin asut on koottu Esprit.fi :n nettisivuilta ( klik ), missä on tällä hetkellä muuten roima kasa uutuuksia syksyyn! Löytyy kuulkaas takkia, ponchoa, neuletta, nilkkuria....




Burgundy love





Tämän ensimmäisen kollaasin keräsin neulemekon ympärille, yhdistellen siihen viininpunaista eri materiaaleissa ja tuotteissa. Se vaan nyt on niin, että viininpunainen kuuluu ehdottomasti syksyn väriskaalaan ja tulee sinne aina kuulumaankin! Jotenkin tämä kokonaisuus iskee muhun niin lujaa, että voisin kotiuttaa joka ikisen tuotteen tästä! Kollaasista mun lemppariksi nousi kyllä ehdottomasti tuo koko asun ydin eli harmaa neulemekko ( klik )!


Autumn luxury


Toinen kollaasi kokoontui oikeastaan musta-valkoisen värityksen ympärille. Tämän syksyn yksi muoti vaate, poncho, osui mun silmään Espritin sivuilla ja se oli pakko saada kollaasiin mukaan. Muuten rennon lookin voi viimeistellä koroilla, huulipunalla ja koruilla ♥  Ite oon aika mustaan pukeutuvaa tyyppiä, joten tämä kollaasi on myös lähellä mun sydäntä! Tästä mun lemppariksi nousi kyllä ehdottomasti nuo kengät ( klik ) sekä poncho ( klik ).

Siinäpäs vähän inspiraatio pukeutumiseen teille syksyyn! Kertokaahan muuten kumpi asukollaaseista iskee teihin enemmän ? Rakkaus viininpunaiseen vai tummaa ja harmaata ? :) 

PicMonkey Collagepmopp


from MISS JOY http://ift.tt/1PC3CTm
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti