sunnuntai 18. lokakuuta 2015

KAHDESTI RAKKAUTTA

image6
En yleensä osta Hulluilta Päiviltä mitään muuta kuin jotain kosmetiikkajuttuja, kuten esim hiustenhoitojuttuja, meikinpoistoainetta ja ripsiväriä. Tälläkin kertaa ostin pari ripsaria, meikinpoistoainetta ja mun yhtä lempparishampoota eli siis Aussien kosteuttavaa. Aussien hoitsikka oli myös pakko tuoda kotiin, tuoksuu niin namilta! Niken urheiluliivit ihme kyllä löysivät myös tiensä mun kaappiin.
image5
Nyt mä näin kuitenkin keltaisessa lehdessä niin upean Ted Bakerin laukun, Yleensähän noilla laukuilla on hintaa yli 200€ mutta sain tämän ihanuuden kaikkien alennusten jälkeen aikalailla tasan satasella. Tämä nahkainen pikkulaukku on todellakin tullut tarpeeseen ja oon käyttänyt sitä todella paljon! Mua miellyttää Bakerin tuotteet sillä oon totenut ne hyvänlaatuisiksi sekä ulkonäöltään noihan on todella söpöjä. Tässä laukussa on kiva sisusta, samanlainen kuin mun lompakossa! Kiinni tämä ihanuus pysyy jonkinlaisella magneetilla. 

Mukaan tarttui myös DKNYn korttikotelo. Toi on näppärä vaikka pienessä laukussa kun ei koko lompakko mahdu laukkuun eikä halua että kortit ja setelit pyörii pienen laukun pohjalla miten sattuu. Tällä taisi alennusten jälkeen jäädä hinnaksi about 17€. 
image4
En ymmärrä miten mulla kävi kerrakin näin hyvä tuuri... Noita laukkuja ei ollut yhtiäkään enää jäljellä siinä paikassa missä olis pitänyt olla, mutta joku oli vahingossa jättänyt yhden kyseisen kassin normaalihintaisten puolelle, josta mä sitten tämän nappasin nopeesti mukaani ja kiikutin sen kassalle! Kerrankin näin päin. Korttikotelo oli aikamoinen heräteostos. Laitoin sen ostoskassiin vähän niinkuin lohdutusostoksena kun luulin ensin että Bakerin laukut olivat loppu. En enää voinut poistaa sitä sieltä kassista kun niitäkin oli vain yksi jäljellä. Kohtalo. :-D

Mitä mieltä ootte mun ostoksista? Miellyttikö silmää vai ei?



from about my life http://ift.tt/1VYVKLf
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti