torstai 22. lokakuuta 2015

HATTUA JA HAMETTA

image1image3image2image5image4
Takki - ? / Neule ja hattu - Gina Tricot / Hame - H&M / Laukku - Ted Baker / Kengät - Skopunkten

Mä en ole todellakaan hameihminen. Jos mulla on hame päällä, olo tuntuu todella vieraalta. Saatika jos käyttäisin hametta ihan tavallisessa arkiasussa. Nyt mä tein kuitenkin muutoksen ja kävin hakemassa H&Mltä kuvissa näkyvän perushameen. Mietin varmaan puoli tuntia että mitä mä sen kanssa laitan. Olin tosi epävarmana kun mulla oli pelkästään toi neule, sukkikset ja hame päällä. Takin ja kengät puettuani aattelin että tä asu kaipaa jotain lisää, ja sitten muistin että ainiin mulla on toi hattu ja boom näin syntyi yksi tän syksyn lemppariasuista! Tä ei oo jotenkin yhtään mun tyylinen ton hameen takia, mutta jotenkin samalla niin mua!

Harmittaa etten oo ennen hurahtanut hameisiin, mutta ehkä ne on enemmän mun juttu näin syksyisin. Toivottavasti keksin jonkun toisenkin kivan asun tämän hameen ympärille tänä syksynä! Nään jo silmissäni jotain pientä, mutta saa nähdä. Nyt mä oon menettänyt mun pelkoni käyttää hametta arkiasussa, jes!


from about my life http://ift.tt/1MFIGpl
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti