sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Closer To The Edge BT: MY FAVORITES FROM NETFLIX

Tällä viikolla päätimme blogitytsyjen kanssa jakaa vähän meidän omia sarja- ja leffasuosikkejamme. Olenko ainoa, jonka suuri osa vapaa-ajasta menee Netflixin parissa? Toivon todellakin että en! Rakastan kivojen sarjojen pariin uppoutumista, ja nyt onkin hyvä sauma vähän vinkkailla mun omia suosikkeja. Syksy on ihanaa aikaa rentoutumiselle ja miksipä sitä ei tekisi Netflixin ja hyvien sarjojen parissa! Muiden tiimiläisten postaukset löydät edelleen tuolta sivupalkista, kannattaa käydä kurkkaamassa. Jospa vaikka löytäisitte jotain uutta katsottavaa. 
Untitled SUPERNATURAL''Supernatural on yhdysvaltalainen kauhudraamasarja. Sarja seuraa veljesten Sam ja Dean Winchesterin matkaa, kun he metsästävät demoneja ja muita yliluonnollisia olentoja.'' Haluan sanoa Supernaturalin heti ensimmäisenä, koska tämä oli yksi ensimmäisistä sarjoista, jota aloin ihan kunnolla seuraamaan. Eksyin tämän sarjan pariin mun siskon näyttämänä, kun katsottiin jotain satunnaista jaksoa yhdessä pari kesää sitten. Tykästyin sarjaan silloin tosi paljon, joten mun oli pakko aloittaa katsomaan sarjaa itsekin alusta asti!

TEEN WOLF - ''Sarja seuraa ihmissuden puraiseman Scott McCallin elämää kalifornialaisessa Beacon Hillsin kaupungissa. Hän muuttuu pureman myötä ihmissudeksi ja saa yliluonnollisia voimia.'' Musta jotenkin tuntuu, että en voi hehkuttaa tätä sarjaa liikaa. Tää ja Supernatural jakaa kyl ykkössijan mun lempisarjoissa, rakastan Teen Wolfia, haha! Mulla oli kovat ennakkoluulot tästä sarjasta ja ensimmäiseksi ajattelin, että ei mulla kyllä mitkään ihmissusijutut kiinnosta :-D Mutta sain todistaa mun ennakkoluulot vääriksi, onneksi! Mun mielestä jo TW:n tunnusmusiikkikin on koukuttava, joka voi viitata siihen, kuinka paljon tästä tykkäänkään...

ORPHAN BLACK- ''Sarjan päähenkilö on Sarah Manning, joka varastaa kaksoisolentonsa Elizabeth Childsin henkilöllisyyden tämän tehtyä itsemurhan. Hänelle pian selviää Elizabethin olleen vain yksi monista klooneista.'' Tää sarja on vaan niiin huippu, neloskautta odotellessa! Orphan Blackissa tapahtuu kokoajan jotain, joka on yks syy miksi pidän tästä niin paljon. Tää on just sellanen sarja, että yhden jakson katsottua on pakko alkaa katsomaan heti seuraava perään. Tykkään!

GOSSIP GIRL -  ''Gossip Girl here. Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite.'' Tarviikohan tästä muuta sanoa :-D Mä ihan oikeasti luulin, että en ikimaailmassa tulisi katsomaan tätä sarjaa. Saattaa johtua siitä kamalasta hehkutuksesta tätä kohtaan, minkä takia mulla oli jo vähän mennyt maku tästä sarjasta ennen kuin ehdin edes aloittaa. Halusin kuitenkin edes kokeilla jakson verran ennen tuomitsemista ja uusien sarjojen puutteessa annoin tälle mahdollisuuden. Ja noh, tosi yllättävää, meikäläinenhän oli heti ensimmäisen jakson jälkeen aika vahvasti koukuttunut.

Näiden lisäks mun suosikkeja on tietysti Orange is the new black, josta odotan taas uutta tuotantokautta, enkä varmasti ole ainoa! Sain juuri myös katsottua viimeisenkin jakson Netflixin omasta nyt paljon puhutusta, uudesta Scream-sarjasta ja oli se mun mielestä ihan viihdyttävä, mutta ei kuitenkaan ehkä ihan sijoittunut lemppareihin!

Löytyykö meiltä samoja suosikkisarjoja? Ja mullekin saa tietysti ihan aina vinkkailla omia suosikkejaan, otan niitä innolla vastaan tällaisena Netflixin suurkuluttajana, heh! Kivaa tulevaa viikkoa




from Closer to the edge http://ift.tt/1RQ2tGV
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti