torstai 20. elokuuta 2015

TÄMÄN HETKEN LEMPPAREITA

DSC07926
Smoothiet on mun yksi mun tän hetken lempparijutuista. Niistä saa helposti täyttävän kun heittää blenderiin sekaan muiden ainesten joukkoon mysliä. Voisin tehdä postauksen, jossa kerron pari mun suosikki smoothieohjetta. Nämä käy kätevästi vaikka aamupalasta!
DSC08010
Kun eka palkka ropisi mun tilille, tein todella kauan suunnitellun tilauksen. Ted Bakerin nettikaupasta löysin maailman ihanimman nahkaisen lompakon, eikä tullut edes postikuluja! Tämä ihanuus näkyy paremmin seuraavissa asukuvissa.
DSC08011-tile
Mun yhteistyökumppani Born pretty store lähetti mulle taas "pari" mun valitsemaa korua! Oon tykästynyt kultaisiin kaulakoruihin, joissa on monta kerrosta. Nyt niitä löytyy sitten neljä kappaletta, tosin annoin äidille kaksi näistä. TÄSTÄTÄSTÄTÄSTÄ ja TÄSTÄ klikkaamalla pääsette koruihin. Sivupalkissa on myös vieläkin voimassa alennuskoodi kyseiseen puljuun! Nämä korut ei ole maailman parhaimman laatuisia, mutta hinnat ovat todella alhaiset. Postitus on myös melko hidasta, mutta mitäpä ei halvan hinnan eteen tekisi. 
DSC07941
Kaarituettomat rintsikat on rakkautta. H&Mstä lähti mukaan paketti, jossa oli mustat ja valkoiset hintaan 15€! Niin ihania molemmat, äissä vois vaikka nukkua.
DSC08000
Lisää uusia vaatteita. Yks tän kesän lempparihankintoja on nämä Mikkihousut, eikö ookkin ihanat? Niin rennot mutta noiden kanssa vois lähteä vaikka kaupungille. Kuvassa näkyvä paita on myös uusi, siitäkin tykkään kovin.
DSC07918
Mä rakastan niitä aamuja, kun ei oo kiire minnekkään ja saa syödä ihan rauhassa. Chiapuuro ja hedelmät/marjat menee todella hyvin aamuisin. Tämä tuorepuuro on myös yllättävän täyttävää!


from about my life http://ift.tt/1E6S9YH
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti