maanantai 27. maaliskuuta 2017

A piece of inspiration YSTÄVÄKIRJA

No mutta, mainiota maanantaita itse kullekin siellä ruudun toisella puolen! Pahimmat opiskelukiireet on viimein selätetty ja elämääni on tupsahtanut yllättävän paljon vapaa-aikaa. Tuli ikävä kirjoittamista, joten päätin taas ottaa tämän mukaan elämääni. Vaikka elämä on ollut välillä hektistä, on se silti ollut myös aika ihanaa ja jännittävää. Tällä hetkellä olen siis aikalailla onnellinen ja tyytyväinen (lukuunottamatta kehossani jylläävää flunsssaa). Jottei tämä kirjoittelun alku lähtisi liian kankeasti, päätin aloittaa pehmeästi tällaisella kivalla ystäväkirjajutulla, jonka löysin Lindan blogista. Tykkään nimittäin vastailla kysymyksiin. Aloitetaas.

MINÄ

Nimeni on: Anni Eveliina

Jotkut tosin kutsuvat minua: Äniksi

Olen syntynyt: Mikkelissä 7.7.1993

Pienenä olin varma, että minusta tulee: Opettaja. Ekoilla luokilla ala-asteella mulla oli ihan mahtavia opettajia ja halusin itse olla tulevaisuudessa samanlainen!

Kolme parasta piirrettä minussa: Huumorintaju, empaattisuus ja se että osaan heittäytyä hauskoihin juttuihin miettimättä liikaa mitä toiset ajattelee

Lähitulevaisuuden suunnitelmia: Valmistua ajallaan. Ensi keväänä olisi tavoitteena saada kandin tutkinto kasaan!

Harrastan: Jos näin rehellisiä ollaan, tää kaikki harrastustouhu on vähän jääny :D Kyllä siellä jumpassa tulee käytyä sillon kun ehtii ja huvittaa muttei mitään kummosempaa.

SUOSIKIT

Kaupunki: Kivoja kaupunkeja on monia, mutta mä valkkaan silti Jyväskylän koska koti ♥

Kaupunki tai maa jossa haluaisin käydä: Haavelistalla tällä hetkellä muun muassa New York ja Kroatia

Ravintola & annos: Paljoa en ravintoloissa käy, mutta ihastuin kyllä totaalisesti Hanko sushin susheihin!

Juoma: Vesi, kahvi

Sarja: Tällä hetkellä oon ihan koukussa netflixin Valtiatar- sarjaan :D ilmankos ne harrastukset on vähän jääny...

Sovellus: Instagram


MUUTA

Paras tapa tuhlata 50 euroa: Johonkin sellaiseen, mitä sillä hetkellä oikeasti tarvitsee eikä kyse ole mistään sekundatuotteesta

Mitä pakkaat matkalle mukaan: En jaksa eritellä, mutta perus arvotavarat, vaatteet ja semmoset. Ens kerralla tavoitteena kun lähden matkalle, että mietin oikeasti tarkkaan kuinka monta vaateriepua tarvitsen mukaan.

Perjantai-illan herkutteluja varten ostan kaupasta: Irtokarkkia, ei oo parempaa

Viimeisin ostokseni: Korvikset vuosijuhlia varten

Ajoissa vai myöhässä: Ajoissa ois tietty parasta olla aina mutta mulla tulee lähes aina kiire. Opittavaa on.


Kuvat: Juulia Sallinen / Juulia S.



from A piece of inspiration http://ift.tt/2oru3kD
http://ift.tt/1fcpupQ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti