keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Miss Joy BIRTHDAY CELEBRATION

Tänään pamahti taas yksi vuosi lisää ikää eli viettelen mun 22-vuotis synttäripäivää! Mitään kovin suurta juhlimista ei ole tiedossa, sillä viikonloppuna kuitenkin kerettiin pikkuisen juhlistaa minun ja Jenniinan yhteissynttäreitä tytyjen kanssa herkuttelun ja pienen tekemisen merkeissä. Viime vuonna käytiin lasersodassa neiti porukalla ja tänä vuonna päädyttiin pakenemaan pakohuoneesta ja syömään Ehtaan. Ehdan hampparit eivät pettäneet tälläkään kertaa ja herkuteltiin oikeastaan ihan pitkän kaavan mukaan pääruoalla ja jälkkärillä, nam ♥


birthday_outfit5

birthday_outfit4

mysteeri

Pakohuonepeli oli yhtä hauska kuin viime kerrallakin. Tällä kertaa käytiin Kuopion Mysteerissä pakenemassa A. Hartzin salaisuus -huoneesta ja aikaa jäi vielä vajaa kolme minuuttiakin yli! Hyvä meidän tiimi!

Synttäriasun kanssa sain taas vähän tuskailla, nimittäin lähdettiin aika kiire aikataululla täältä Mikkelistä kohti Kuopiota ja eihän siinä kauheasti ollut aikaa sovitella ja pakata mukaan miljoonaa asua. Loppujen lopuksi joka ikinen vaatekappale minkä olin pakannut mukaan, ei käynyt minkään kanssa yhteen ja päädyin hakemaan tämän (ihanan!!) mekon H&M :n alennusmyynneistä vielä lauantai aamuna! Hintaa oli vain 15 euroa, tämä oli ainut yksilö ja vieläpä oikeaa kokoa sekä olin tsekkaillut tätä samaista mekkoa jo aiemmin täällä Mikkelissä, siis vitsi mikä tuuri!

birthday_outfit3

sparklingwine

birthday_outfit
 Mekko - H&M / Laukku - Michael Kors / Saappaat - Tamaris 

Kokonaisuudessaan ilta oli siis oikein onnistunut, vaikka kovin kummoista ei tehtykkään. Kiitos siis kaikille mukana olleille ♥ Ja niin, kattokaa miten ihanat hiukset Reetta loihti mulle!

Miltäs mun synttärilook näyttää teidän mielestä ? :)

PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2mP2yp5
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti