tiistai 28. maaliskuuta 2017

Dreams of Paradise SATURDAY NIGHT

mä

Heips! Kuten edellisessä postauksessa lupailinkin, luvassa on vielä muutamat tunnelmakuvat viikonlopulta. Lauantaina saatiin viettää ihania synttärijuhlia serkkuni kolmekymppisillä ja ilta oli mitä mainioin. Nämä taisivat olla ensimmäset ihan oikeat naamiaiset, joissa olen koskaan ollut ja oli muuten tosi hauska ilta - kuten Snapchatissa mua seuraavat tietävätkin, meno oli aikamoinen! Juhlat tuli muutenkin tosi hyvään saumaan nyt kun sain kirjoitukset tämän kevään osalta pakettiin ja on aika vähän höllätä kolmen kuukauden luku-urakan jälkeen.

naamiaiset
tulppaani
pikkumusta
 Seppälä mekko

Siinä missä kelit ovat lämmenneet ja kevät lähestyy, onnistuin saamaan itselleni kunnon flunssan. Alipukeutumisesta se ei ainakaan voi johtua, sillä olen kulkenut ulkona kuin mummo konsanaan, mutta ehkä stressin laukeamisella on näppinsä pelissä... Tämä viikko menee kuitenkin vielä koulujuttujen parissa ja loppuviikon kokeisiin valmistautuessa, joten tässähän on vielä monta hyvää päivää aikaa parannella oloa ennen viikonloppua ja sitä seuraavaa lomaviikkoa, jonka varalle mulla onkin jo suuria suunnitelmia! Luvassa ois ainakin Tallinnan reissua, leffailtoja, katselmuspäivä Porvoossa, vaatekaapin perinpohjaista kevätraivausta ja vanhan tavaran laittamista eteenpäin. Can't wait!

kulta

from Siru I. http://ift.tt/2ndyDCf
http://ift.tt/1QUkjqj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti