lauantai 11. maaliskuuta 2017

Riikka K IT'S OVER

Kai sen voi itse päättää? Siis sen, milloin talvi loppuu. Mulla talvi loppui maanantaina. Jos ulkona sataa lunta, se ei tarkoita enää talvea vaan hetkellistä takapakkia. Kuulkaas kanssaeläjät, SE ON OHI. Pimein aika vuodesta on takana ja me selvittiin sen yli! Joka vuosi sama ponnistus :-D Puen vaikka kaksi kevät takkia päällekäin, mutta talvitakit saa nyt poistua mua ajatuksista. Piste. 

maalisk-2
maalisk
maalisk-3

Musta takki Cubus / Alempi takki Urban Outfitters / Farkut Cubus / Paita Levis / Kengät Nike

maalisk-4

Istun nyt bussissa kohti Helsinkiä. Tottakai lauantaiaamuun on mahtunut muutama kömmähdys, mutta se on ollut mun tän viikon teema. Tyhmästä päästä on kärsinyt lähinnä rahapussi. Oon vähän sellainen, että kantapään kautta oppii. Hemmetin raskasta, mutta tehokasta haha! Olin siis aamulla väärällä bussipysäkillä - Linja-autoaseman sijasta Kalevan pysäkillä. Olisin saanut aamulla puoli tuntia lisäaikaa ja säästänyt kympin, jos olisin tarkastanut muutamaan otteeseen, mistä se bussi lähtikään. Nyt olen onneksi onnellisesti bussissa ja katselen, kuinka aurinko maalaa maisemat. Ihan sininen taivas. GOTTA LOVE IT.



from R - Riikka K http://ift.tt/2npxp7n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti