tiistai 28. maaliskuuta 2017

EKAT TERVEISET THAIMAASTA

Photo 15.3.2017 10.40.05
Hupsista mikä pieni ikuisuus on taas vierähtänyt viime postauksesta. Olin siis pari viimeistä viikkoa reissussa Thaimaassa. Tarkoituksena mulla oli, että olisin postannut näitä matkakuvia sieltä käsin, mutta se jäi ajatuksen tasolle. Mentiin siis Koh Lantalle ensin vähän päälle viikoksi ja sieltä vielä shoppailemaan Bangkokiin kolmeks päiväksi. Tämä eka postaus on niistä ekoista päivistä tuolla Lantalla. Oon käynyt siellä joskus aikaisemmin, mut eri rannalla. Meidän ranta oli ihanan rauhallinen, eikä siellä ollut mitään järkyttäviä turistilaumoja.

Mun reissuseurana toimi perhe, veljen tyttöystävä sekä mun poikaystävä. Mun isä halus meidät kaikki mukaan tälle reissulle, sillä hän täytti siellä 50 vuotta. Mun poikaystävä täytti reissulla myös pyöreitä. Tä matka tuli niin tarpeeseen, sillä kouluhommat ja työt on imenyt kaikki mehut musta. Vaikka oonkin nyt aivan pihalla kaikista koulujutuista kun olin tosiaan sen kaks viikkoa pois, en silti todellakaan kadu että lähdin tonne reissulle. Eniten ehkä harmittaa että olin kaks viikkoo poissa töistä, sillä se näkyy palkassa valitettavasti.
Photo 15.3.2017 13.45.37image3
Ekoina päivinä käytiin snorklausreissulla. Yritettiin ottaa meistä hieno sukelluskuva mutta tässä on karu lopputulos... :-D Oops. Oon snorklannut vaikka kuinka monta kertaa mut tällä kerralla mua ahdisti jotenkin ihan hirveesti toi syvä vesi ja ne kaikki ihme otukset joita siellä oli. Meillä oli muuten ihan superhyvät ilmat, parina vikana päivänä vähän tuppas satamaan mutta muuten oli kyllä todella kuuma.
Photo 20.3.2017 16.00.36Photo 13.3.2017 12.45.19
Meillä on aina ollut perheen kanssa Thaimaassa ollessamme tapana tilata näitä shakeja, eli siis siihen tulee vaikkapa rutkasti vesimelonia sekä jäitä ja ehkä jotain mehua hieman. Tällä reissulla mä join vaan yhden shaken ja tilailin enemmän tuorepuristettua appelsiinimehua. Vitsi miten hyvältä voikaan maistua, kun siellä hedelmät on niin tuoreita, nam!
Photo 14.3.2017 18.19.26
Meidän rantsulle näkyi joka päivä ihan mielettömän kaunis auringonlasku. Kävästiin vaikka kuinka monta kertaa kuvailemassa siellä. Multa löytyy useampia näitä ällöttäviä parisuhdekuvia meistä tolla rannalla, vaikka tämänlaiset kuvat ei oo yhtään meidän juttu. Kieltämättä niistä tuli aika kivoja, johtunee hyvästä kuvaajasta!

Blogihiljaisuus saa nyt luvan väistyä, sillä mulla on yhteensä viisi postausta näistä Thaimaajutuista, ostokset mukaan lukien. Jee!!
image4image1

from about my life http://ift.tt/2nrxadm
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti