keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Miss Joy AIKUISTEN YSTÄVÄKIRJA

Nimeni on  Viivi

Jotkut tosin kutsuvat minua vipuksi tai wiiwiksi.
Mulla on aina ollut tosi vähän lempinimiä, toisaalta Viivi nimestä on vaikea vääntää mitään lyhennettä tai lempinimeä.

Olen syntynyt vuonna 1995, eli olen siis mielestäni kohta 22-vuotias

Lapsuuskotini langallinen numero: ööö, oiskohan siinä ainakin on ollut numerot 0 ja 2? :D

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Laulaja tai luokanopettaja. Opettaja oli oikeastaan toiveammattina aika pitkään ja ei varmasti hassu ammatti olisikaan! 


Mutta isona minusta tulikin: Toivon mukaan terveydenhoitaja kun tästä koulusta valmistun! Sekä mukana on myös ripaus myynninammattilaista merkonomi opinnoista :) 

Täydellinen puoliso: Katselee mua tällä hetkellä tuolta sängyn nurkasta ♥ Täydellinen puoliso on reilu, huumorintajuinen, ottaa rakkaansa huomioon ja näyttää tunteensa toiselle :)

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Näkisin ystäviä enemmän, pitäisin netflix maratooneja sekä tekisin sellaisia asioita, joita nyt on joutunut karsimaan ajanpuutteen vuoksi! 

Harrastan nyt: Bloggausta, kuntosalia sekä satunnaisesti joogaa! 

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Parin lasillisen jälkeen taitaa soida edelleen suomen top-100 lista :D Ehkä Antti Tuisku ja muutaman vuoden takaiset vanhat hitit saattaisi vaihtua jossain välissä soimaan! 

meNoloin teeveeohjelma josta pidän: Kaikki reality sarjat, kuten tempation island, exiä rannalla ja vastaavat :D Ne on niin huonoja mutta jotenkin niin pirun koukuttavia, hah :D 

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Mun bravuuri on ehdottomasti makaroonilaatikon teko ja mokkapalat! Makaroonilaatikko onnistuu aina täydellisestä ( tosin sen kanssa aika hankala mokata :D ) , mokkapaloista puhumattakaan! 

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Elokuvassa tapahtuu jotain tunteellista. Pahimpia on ehdottomasti ne kohdat, kun jollekkin eläimelle sattuu jotain tai elokuvan roolihahmot itkevät esim. onnesta tai siinä tapahtuu jotain muuta koskettavaa :D ja niin, silloin myös kun leikkaan sipulia, aina. 

Lapsuuteni lempilelu: Voi että, mikähän se olisi! Lapsena ainakin leikin ihan hulluna baby bornilla eli ainakin se, sekä mun kaikki miljoona pehmolelua!! 

Lempilelu nykyään: Taitaa olla puhelin...hehheh.

me3
Salainen paheeni: Kaiken pienen herkun napostelu jatkuvasti. Mulla on jatkuvasti pieni makeannälkä ja paheena on käydä nappaamassa kaapista joku karkki tai keksi....tätä siis tapahtuu todella usein, hups. 

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Kaiken tärkeän ja itseäni ei kiinnostavan tekemisen välttely, hyvänä esimerkkinä tenttiin luku. Aina kun olisi tärkeämpää tekemistä, niin kummasti sitä eksyy kännykälle tai avaa telkkarin.

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Kaikella on aina tapansa järjestyä. Elämässä tulee joskus vastaan aina vähän kinkkisiä ja jänniä tilanteita, mutta sen mä olen tosiaan oppinut, että kaikella on oikeasti tapansa järjestyä. Mikään ei ole niin iso vastoinkäyminen etteikö siitä selviäisi :)

Sainpas tämän aikuisten ystäväkirjan viimeinkin postattua teille! Mitäs tykkäsitte vastauksista ? Löytyikö jotakin, mikä sopisi myös itseesi ? :)

PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2lblYU2
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti