keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

EROON KUOLLEESTA IHOSOLUKOSTA

DSC02303
Heips! Muistatte varmaan mun ensimmäisen yhteistyön MayBeautyn kanssa? Nyt he antoivat mulle mahdollisuuden testata toista tuotettaan, eli siis kyseessä on The Incredible face gel, kasvogeeli. Tämän geelin luvataan poistavan kuolleita ihosoluja ja ylimääräistä talia sekä rasvaa, puhdistavan ihohuokoset sekä tekee ihosta pehmeämmän ja puhtaamman. Mua kiinnosti tässä tuotteessa erityisesti tuo kuolleiden ihosolujen poisto. Välillä tuntuu että meikinpoistoaineella ei saa ihan kaikkea ylimääräistä pois kasvoilta, vaan juuri nuo kuolleet ihosolut jää leijailemaan kasvoille, yök. 
DSC02310
Tämä tuote on ihon kuorijana aika jännä, sillä geelissä ei oo sellaisia kuorivia rakeita. Oon luullut että kuorivassa tuotteessa täytyy aina olla niitä rakeita! Tätä geeliä siis hierotaan kasvoille niin kauan, että suoraan sanoen näet kun kuollut ihosolukko irtoaa. Alla havainnollistava (ja ällöttävä) kuva tästä. Ja niin, tuotteen ei siis tarvitse antaa vaikuttaa kasvoilla vaan sen voi pestä heti hieromisen jälkeen pois.
DSC02319
Jälleen kerran MayBeautyn puhdistustuote yllätti mut positiivisesti. Tästä tuotteesta jäi ihan mielettömän puhdas fiilis ja ihanaa saada kaikki ylimääräinen shaiba pois. Oon käyttänyt tätä kerran tai pari viikossa kahden viikon ajan ja iho tuntuu todellakin pehmeemmältä ja raikkaammalta. Tykkään! 
DSC02335
Sain teille alekoodin! Eli siis koodilla peppigel saatte 30% alennuksen tähän kasvogeeliin! Tästä linkistä suoraan tuotteeseen ja alekoodiin


from about my life http://ift.tt/2mJVCoM
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti