tiistai 19. huhtikuuta 2016

PIENTÄ PIRISTYSTÄ ARKEEN

DSC00331
Tiiättekö ne hetket, kun tylsä ja tavallinen arki kyllästyttää? Kaikki päivät ovat ihan samanlaisia ja itseään toistavia. Siks me päätettiinkin kaverin kanssa käydä Helsingissä vähän vaihtamassa maisemaa. Lähdettiin reissuun eilen aamulla ja mä tulin tossa pari tuntia sitten kotiin. Mulla oli ihan mielettömän hauska reissu, en muista koska oon viimeks nauranut noin paljon! 

Yövyttiin Omenahotellissa, joka oli ihan keskustassa. Saatiin shoppailtua jalat kipeeksi ja nautittiin hyvästä safkasta. Te Helsinkiläiset ja miksei muutkin mun lukijat, käykää Suburritos nimisessä ravintolassa Forumissa. Ihan hemmetin hyvä meksikoilainen buffet, nam! Käytiin myös jossain italialaisessa paikassa sekä Naughty Brgrissa. Kulttuuria oli kans pakko mahduttaa tähän reissuun, joten käytiin Kiasmassa. Ei ollut ihan meidän juttu ja pieni pettymys oli kyllä. Siellä oli vaan kaks kerrosta auki ja ne oli kyllä nopeesti katottu läpi.
DSC00333 DSC00336
Musta tuntuu et Helsingistä löytää oikeesti aina jotain ostettavaa. Kävästiin siis vaan Kampissa ja Forumissa mut kyllä siellä oli kiertelemistä. Löysin tosi paljon kivoja juttuja enkä malta oottaa et pääsen esittelemään ne teille! Ja hei, missä muodossa te haluaisitte nähdä mun ostokset?

Mä en panostanut tällä reissulla kuvailuun joten tähän postaukseen pääsi oikeestaan kaikki kuvat, jotka mä otin! Mun mielestä on kiva välillä noinkin. Ärsyttää kyllä hieman että kannoin turhaan tota painavaa kameraa, mutta hei sain mä edes yhden postauksen.

Pahoittelut muuten kaikille mun Snäppiä seuraaville. Taisin vallata teidän my storyn mun Helsingin reissulla. :-D
DSC00339 DSC00337

from about my life http://ift.tt/1VgXVy3
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti