lauantai 17. lokakuuta 2015

Sadepisaroita Niittykukkasilla INSTAKUULUMISET

Ensimmäisessä Tallinnan viikonlopun ajalle ajastetuista postauksista pääsette kurkkaamaan hieman mun elämään Instagramin kautta. Räpsyjä näette hieman pidemmältä aikaväliltä, ihan kesän lopusta muutaman päivän takaisiin glögihetkiin. 

 1. Maalaushommia, vitsit että olin onnellinen kun sain projektin viimein valmiiksi ja lopputulos koristaa parveketta. 2. Kuopioon lähdössä, tuolloin nautittiin vielä ihanista elokuun helteistä. 3. Minä ja kisukaveri päikkäreillä 4. Kaisun kans

 1. Mustikkahuulet marjastusreissun jälkeen, pusipuss! 2. Käytiin tyttöjen kanssa yksillä, olipa kyllä ihana taas syksyn saapuessa palata Joensuuhun opintojen pariin. 3. Rento viikonloppuilta: Benkun ja Jerryn Cinnamon Bunsia, viiniä ja hyvää kirjaa = parasta. 4. Haalarit niskaan ja menoks!

 1. Fuksiaisia seuraamassa, oli hauskaaaaa 2. Uutta harmaata tuggaa, voi että toi näyttikin ihanalta kun oli vielä kunnon harmaa! 3. Tytsyjen kans, taidettiin olla Oldies but Goldies -tapahtumassa iltaa viettämässä. 4. Se ihana päivä kun mun ja bemarin matka päättyi hieman lyhyeen... En taida tästä enää tän enempää vaahdota, etteköhän oo kuulleet jo ihan tarpeeksi! :''DD

 1. Treetop -seikkailupuistossa liikuntailtapäivää viettämässä! Aluksi olin ihan innoissani ja oon aina luullut itseäni hurjapääksi, mutta tuolla yläilmoissa tuli kummasti huono olo, hyi että :D 2. Viiniä, juustoa ja Greyn anatomiaa 3. Syyspäivän look, joka jostain kumman syystä herätti suurta hilpeyttä lähipiirissä. Lisää kuvia tulossa myöhemmin! 4. "Mitä hemmettiä toi muikki tossa hommaa, saisinks mä vaan nukkua?!?!?" :D

1. Syysaamu ja uus kiva hiuspanta, me likeyy. 2. Word! 3. Hahahah so me :--D Viime viikonlopun fiiliksiä siis! 4. Tällä viikolla aloitettiin jo ystävien kanssa joulun odotus glögin ja torttujen voimin. Torstaina ostin jo joulukalenterinkin!! Ehei, nyt ei oo yhtään liian aikaista ;)

Jos haluat seurata mun räpsyjä reaaliajassa, niin instasta mut löytää nimellä vaniljakeiju :)


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1XctffA
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti