tiistai 4. elokuuta 2015

Tea Marika lacking sleep

Heräsin ekaa kertaa seitsemän pintaan tänään. Äidin kanssa sovittiin jo eilen, että mut herätetään kerran ja sitten mun pitää itse tajuta nousta. Koska univelkaa oli kertynyt useamman päivän verran tunneissa, ja äitini on hyväsydäminen ihminen, tuli hän onneksi vielä myöhemmin katsomaan nukkuvaa minua ja komentamaan ylös. Vaihdoin vaatteet ja ihan superväsyneenä raahasin itseni keittiöön kahville. Otin bussin Ruoholahteen, missä yleensä oon aina käynyt laittamassa ripseni ja nyt mun piti olla siellä jo yhdeksältä. Ei edes paha aika, jos miettii koulunkäyntiä, mutta lomalla yhdeksältä jossain? Mission impossible, usein ainakin mulle.

Ripsien laittajalla oli varmasti hankalaa. Vähän väliä nukahtelin paikoilleni. Yleensähän se vain helpottaa prosessia, jos asiakas lepäilee paikoillaan, mutta kun mä sätkin ja näin kaikenmaailman kauhu-unia. Heräilin kevyestä unitilasta tiuhaan tahtiin ja olin aina yhtä hämmentynyt olinpaikastani. Yritin tsempata itteäni; "C'moon Tea, oot Ruohiksessa ripsistudiossa", mutta turhaan. Tunti kului kuin viisi vastaavaa ja musta tuntui, etten ikinä ole valmis. Yhtäkkiä sain luvan nousta istumaan ja katsoa lopputulosta. Tykkäsin. Koko kotimatkan olin kuitenkin vielä tosi hämmentynyt tapahtuneesta.

PihaPihaPihaPiha

Mietin, että tänään voisin koettaa kiriä uniaikatauluissa. Oon kuitenkin menossa iskälle yöksi ja hän on lomalla, mikä meinaa vain yhtä asiaa: ELOKUVAILTA. Jeii... how about I just go to sleep? Saa nähdä. Haluaisitteko ihan vaan varmuuden vuoksi vielä ehdottaa mulle jotain komediaa, joka pitää hereillä väsyneemmänkin katselijan? :-D

from TEA MARIKA http://ift.tt/1hhUtle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti