tiistai 18. elokuuta 2015

Nou Probleem Tänään on rantapäivä

"Kesäloman viimeiset päivät kuluvat näppärästi rannalla"
tänäänonrantapäivävarpaathietikossakesäjalaiturirantasää
Ei voi kuin hymyillä, kun säätiedotuksia kahtoopi, pelkkää aurinkoo! Mä oon nyt koko kesän edestä lökötellyt rannalla näinä viime päivinä, tänäänkin on tiedossa rantapäivä, oijoi! Ei kyllä voisi olla säiden puolesta parempaa viimeistä lomaviikkoa ennen koulujen alkua. Nyt on ollut ihan pakko kaivella kaikki ne ihanaiset kesäkimpsut, joita ei ole päässyt käyttämään sattuneesta syystä, tarkenee hameiden, mekkojen ja sun muiden kanssa viipotella menemään ilman hypotermian vaaraa!

   Mutta ei kait mulla muuta tämän ihmeellisempää, mä alan valmistautumaan rannalle lähtöön, jospa sitä tänään uskaltaisi uimassakin saakka käydä! Harmi, kun nuo vedet eivät oikein ole lämmenneet tälle kesää, se tarpominen syvemmälle on ihan hirveätä kiljumista ja ensimmäinen pulahdus hirmuinen henkinen taisto, että nyt sukella. Mä alan kuitenkin pakkailemaan kimpsuja tässä kasaan, nähdään taas pian! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1hkRitq

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti