tiistai 27. syyskuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla TWO PIECE FROM ZARA

Mulla oli sopivasti nämä kuvat muokkailtuna, joten tulin vilauttamaan teille tätä Zaran cropatusta paidasta ja rennoista housuista koottua asua, josta saatiin viimein ikuistettua paremmat asukuvat. Täytyy kyllä sanoa, että tää asu oli jotenkin tosi vaikea kuvata.. Niitä epäonnistuneita kuvia löytyi joka kerralta ihan valtavasti! Anyway, tykkään itse asusta kovasti. Koko asu Zarasta Vagabondin söpöjä, ikivanhoja ballerinoja lukuunottamatta.

 Tänään pyörähdettiin ystävän kanssa keskustassa tsekkailemassa ostoskeskus Ison Myyn Myynjäristys-viikon tarjouksia. Lahjoja lukuunottamatta mulle tarttui mukaan ainoastaan maailman söpöimmät, ja samalla kamalimmat ja noloimmat housut. Kyseessä on siis vitosen alelöytö: pinkkikorallit velourhousut varustettuna suurella paljeteista tehdyllä "Keep Cool" -tekstillä. Ai kauhee, ihan jäätävät :--DDD Just täydelliset kotona hiimailuun, sitä arjen luksusta ;) 

Lisäksi oon ollut hieman huonovointinen tänään, ihan kuin tauti olisi iskemässä.. Kurkku oli valtavan kipeä aamulla, joka paikkaa kolotti ja päähän sattui. Kolotus ei kyllä johtunut ainakaan mistään treenisuorituksesta, sillä niitä ei oo lähimenneisyydessä näkynyt, upsiis. Onneksi salijäsenyys jatkuu pitkästä aikaa ens kuun alusta, katellaan jos saisin itteni motivoitua niihin hommiin takaisin!

Ja koska oon ollut hieman kipeänä, lohdutin itseäni hieman ja toteutin aikeeni tehdä vain niitä kivoja juttuja. Marssin koulun ja töiden jälkeen kauppaan, ja suuntasin kotiin Ben&Jerry's-purkkia, irttaripussia ja paria Maiskua onnellisempana.

Ja Maiskuista päästäänkin seuraavaan aiheeseen! Siis MISTÄ saa niitä kaikkia ihanan makuisia Maiskuja?! Oon saanut näistä pakkomielteen ihan huvittavuuteen asti :D Siskoni lähetti mulle kuvan mm. leivoksen, valkosuklaa-vadelman ja valkosuklaa-ananaksen makuisista Maiskuista. Siis aivan pakko saada! Oon kiintynyt noihin rahkapatukoihin niin kovasti, että lähipiiriä alkaa tosissaan huvittaa. Ja koska ne on RAHKApatukoita, täytyyhän niiden olla terveellisiä ;) Antakaa mun elää tässä virheellisessä luulossa, mä oon ahkerasti vältellyt tuoteselosteen tsekkaamista. 

Jultskailtiin tänään kaupungilla muistakin jutuista, ah ja voi sitä nostalgian määrää.

Kuinka moni teistä muistaa ne ihanat ajat, kun suoraan kotiin tuli erilaisia vaatekuvastoja, joista sitten ympyröitiin kilvan niitä lemppareita? Kirjoitettiin kaavakkeeseen ne kotiin asti tilattavat jutut, ja soitettiin puhelimella tilausta. Siinä sitten kilvan siskon kanssa kiljuttiin äitille, että olihan se mun haluamani ihkupinkkihuppari aivan varmasti vielä saatavilla. Apua, voi näitä muistoja!! Se oli vaan jotenkin aivan valtavan ihanaa :') Muistan kun siskoni kävi ekaa kertaa elämässään Henkkamaukalla, josta mä en ollut kuullutkaan. Hän esitteli olkkarin lattialla ostoksiaan, ja me katsottiin haltioituneina. Sinnehän sitä oli sitten heti suuressa maailmassa käydessä päästävä, voi sitä pienten tyttöjen iloa. Monet kerrat juuttui milloin missäkin testatessa liian pienet sormukset sormiin, ja niitä sitten paniikissa kiskottiin. 

Vielä nykyäänkin mulle tulee ainakin yhtä vaatekuvastoa ihan konkreettisena lehtenä, ja niissä on aina oma viehätyksensä. Se nostalginen fiilis, ihana paperin tuntu ja lemppareiden ympyröiminen, vaikkei niitä tilaisikaan. Tekeekö kukaan muu tätä? :')

Ja mitä tykkäätte asusta? Kivaa tiistai-illan jatkoa


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2dpeoCi
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti