tiistai 27. syyskuuta 2016

KOTIIN ILMETTÄ SISUSTUSJULISTEILLA

DSC01634
Todella moni teistä tietää varmaan Desenion? Kyseisestä nettikaupasta pystyy siis tilaamaan ihan mielettömän upeita julisteita edulliseen hintaan. Mä rakastuin tähän kauppaan heti, kun löysin sen. Sain yhteistyön kautta kolme julistetta koristamaan mun kotia, joihin kävin ostamassa tavalliset mustat kehykset Ikeasta. Deseniolta löytyy erilaisia tekstijulisteita sekä myöskin graafisia julisteita. Mun kaikissa tilaamissa julisteissa on tekstiä, ja pakko myöntää että hieman kaduttaa että en tilannut noita graafisia yhtään! Täytyy ehkä tehdä toinen tilaus tässä jossain kohtaa. Tuolla sivuilla on nimittäin pari julistetta, jotka houkuttelis mua suuresti.
DSC01626
Tämä ihana teksti pääsi mun tilaukseen ja nyt se koristaa mun työpöytää. Laitoin sen nojaamaan seinää vasten pöydällä, koska kuka sanoi että taulujen pitäis olla seinällä kiinni. Mun mielestä toi teksti on ihan superkiva ja siinä lukee totuus. Ei niillä muilla asioilla ole oikeesti niin väliä kunhan on ihania ihmisiä ympärillä. Toi teksti pitäis muistaa aina, kun potee just noita hirveitä stressijaksoja.
DSC01605DSC01606
Keittiön ruokapöydälle pääsi tämä hauska cocktailjuliste. Oon nähnyt tota vaikka kuinka monesssa blogissa ja nyt se on vihdoin mun. Luen noita ohjeita aina kun syön ja kohta alkaa olla drinksut hallussa. Täytyis vielä se cocktailshaker ostaa. ;-)
DSC01631
Ehdoton lemppari näistä julisteista on kuitenkin tämä simppeli teksi: True love is born from understanding. Toi juliste on mun mielestä niin upea kaikessa yksinkertaisuudessaan. Tämä pääsi mun vitriinin päälle nojailemaan seinään. Mun mielestä se sopii täydellisesti Buddhapatsaan taakse. Tämä on ehkä mun lemppari yksityiskohta koko kämpässä!

Löytyykö teiltä jo Desenion julisteita tai jotain muita kivoja juttuja seiniltä? Voit käydä kurkkaamassa Desenion valikoimaa täällä!


from about my life http://ift.tt/2dgOyi8
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti