torstai 22. syyskuuta 2016

KUOSIIN HURAHTANUT

DSC01493DSC01466DSC01495
DSC01456
Vaatteet - H&M // Kengät - Vagabond // Laukku - Ted Baker // Choker - Ur & Penn

Oon ihan rakastunut näihin kuvissa näkyviin pöksyihin. Toi kuosi on vaan niin mun mieleeni. Tarkkasilmäisimmät saattaa huomata kuosin olevan sama kun edellisen postauksen paidassa. Nämä pöksyt on siistit mut samalla niin rennot päällä. Oon muutenkin tällä hetkellä tykästynyt vähän väljimpiin vaatteisiin, varsinkin housuihin. Bodyt on myös yks tän hetken lempparijutuista. Tämäkin punainen on ollut mulla tosi paljon käytössä. Ärsyttää vaan kun ei voi pitää tiukkojen housujen alla kun tulee kamalat rajat!

Mulla on niin hyvä fiilis nyt. Ei periaatteessa mitään kouluhommia ja mun viikonloppu alkoi tossa tunti sitten. Perjantaina ja lauantaina oon töissä mut tällä hetkellä se ei haittaa yhtään. On kyllä niin erilainen olo tätä postausta kirjoitellessa kun tota edellistä, jossa mulla meinas tulla itku kun väsäilin sitä. Tänään pitäis mennä vielä kaverin seuraksi shoppailemaan ja sali kutsuu illalla. Saa nähdä että tarttuuko mullakin jotain mukaan, tuntuu et nyt on kaikkia kivoja juttuja vaatekaupoissa! Haluun kaiken. Mulla onkin tulossa pari pakettia postiin, niitä odotellessa... Mulla on vaan niiin hyvä olla just nyt, tästä postauksen kirjoittamisestakaan ei tuu yhtään mitään. Mun kiva fiilis saattaa myös johtua tosta liiallisesta kofeiinimäärästä, jonka oon tänään nauttinut. Who knows.


from about my life http://ift.tt/2d6KZwm
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti