torstai 29. syyskuuta 2016

Miss Joy TUKKA HÖPINÄÄ

Helouu! ♥ Mitäs sinne kuuluu? Tänne kuuluu ihan hyvää. Tosin neljä päiväinen työviikko vaihtui kuusi päiväiseksi ja oloa ei helpota yhtään päälle puskeva flunssa. Tällä hetkellä olo on kuin katujyrän alle jääneenä, mutta ei kai se auta muu kuin suunnata iltapäivällä töihin. Onneksi tähän viikkoon on mahtunut edes yksi ilonaihe, nimittäin mun eilinen kampaaja! Mulla on ollut kamala tukkakriisi tässä hetken, kun yksinkertaisesti en ole jaksanut tai viitsinyt värjätä mun juurikasvua. Laiskana ihmisenä on siis koittanut peitellä sitä tyvisprayllä, jonka tosin ostin vahingossa vieläpä väärässä sävyssä. Joten tyvispraynkin läpi se juuri on sieltä paistanut, argh.

detail

tunika

Mutta eilen mulla oli viimein kampaaja ja tavoitteena oli saada vähän "omaa väriä" päähän eli maantien harmaa, olet viimeinkin tervetullut päähäni! Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa sitä värjäystäkierrettä, että joka kuukausi on tyvi värjättävä. Rakastan tumman ruskeaa tukkaa ja se sopii mulle ihan tosi ihan tai ainakin tunnen sen omakseni mutta ei. Nyt värjäily saa jäädä. Ja kuvitelkaahan kun joka kuukausi työnnät tuonne päänahkaan sitä tököttiä niin paljonkohan siitäkin imeytyy kaikkea moskaa sun päähän ja ihoon....

detail3

tunika2
Mekko - Ginatricot / Nahkatakki, Sukkahousut - H&M / Huivi, Laukku - Lindex / Saappaat - Dinsko

Lopputuloksena tumman ruskea saatiin vaalennettua muutaman asteen edellisestä sävystä. Onhan se vieläkin aika tumma, mutta paljon lähempänä mun omaa väriä :) Tähän kun heittää vielä jossain vaiheessa kivan raidoituksen, niin luonnollinen oma lookki on jo aika lähellä!

tunika3

detail2

Kuvituksena mun tukka höpinöissä toimii sunnuntain asu, joka on aika tyypillinen sunnuntai look. Rentoa, ei puristavia vaatteita ja jotain lämmintä ♥ Tuo kuvissa näkyvä mekko/tunika on oikeastaan uusi ostos Ginatricosta ja kylläpä se on ihana! Menee kivasti paksujen sukkahousujen kanssa mutta toimii myös farkkujenkin kanssa. Huulilla näkyy muuten Kylien huulipuna ihan livenä. Eli sävy oli Koko K, aika neutraali mutta silti hitusen vaaleanpunainen!
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2d7tYj0
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti