torstai 6. elokuuta 2015

New Life By Jenni BOB - lyhyemmät hiukset



Menin ja leikkautin itselleni polkan. Olen tyytyväinen. Niin tyytyväinen. Hiukset näyttävät ja tuntuvat paljon paksummilta. Olo on itsevarma. Malli on huoleton ja käytännöllinen. Oon varmaan aiemminkin maininnut täällä, että mulla on erittäin helposti takkuuntuva hiuslaatu, joten mitä lyhyempi, sitä vähemmän takkuja!

Mun tän hetken hiusidoli on Josefin Dahlberg. Aina naisen kuvia katsellessa haaveilen samanlaisista hiuksista. Ne ovat niin rennot, huolettomat, terveet ja sopivan sekaiset. Josefin on muutenkin erittäin ispiroiva monella tavalla, käykää vaikka kurkkaamassa hänen blogi, instagram ja snäppi (Josefinsoso)! Ehkä mä rohkenen joku päivä leikkaamaan yhtä lyhyet hiukset... 


from New Life http://ift.tt/1MT5SEh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti